.

 

Polski oddział Weber Shandwick dołącza do ZFPR-u

dodano: 
01.07.2020
komentarzy: 
0

W czerwcu 2020 roku polski oddział Weber Shandwick dołącza do Związku Firm Public Relations. Weber Shandwick to agencja PR o globalnym zasięgu, a jej warszawskie biuro powstało w 2006 roku. Głównymi klientami agencji, należącej do McCann Worldgroup, są w Polsce m.in. Exxon Mobil, Michelin, Volvo Buses i TPV (producent sprzętu elektronicznego Philips). Od czerwca do ZFPR należy również agencja Omega Communication.

„Agencja (Weber Shandwick) ponownie dołącza do naszej organizacji, obecnie w dwudziestym, jubileuszowym roku jej działalności, kierowana przez Agnieszkę Dziedzic, jedną z pionierek profesjonalnego rynku doradztwa PR i sygnatariuszkę Deklaracji Koalicji na Rzecz Profesjonalnej Praktyki Public Relations z 2000 roku – dokumentu, którego podpisanie stanowiło podwaliny utworzenia ZFPR” – komentuje Adam Jarosz, prezes ZFPR.

„Wartości i misja ZFPR są mi bardzo bliskie od momentu, gdy spotkaliśmy się w małym gronie sygnatariuszy Deklaracji dwadzieścia lat temu” – tłumaczy Agnieszka Dziedzic, szefowa Weber Shandwick w Polsce. „Tak jak każda organizacja, ZFPR napotyka wyzwania, kreując jednak na przestrzeni lat konkretny dorobek i osiągnięcia. Bardzo się cieszę, że obecny zarząd to także przedstawiciele kolejnego pokolenia PR-owców. Ufam, że dzięki ich energii i innemu spojrzeniu na branżę, nasza organizacja wejdzie na kolejny etap rozwoju w tym tak skomplikowanym i trudnym okresie, w jakim wszyscy teraz jesteśmy” – mówi.

Weber Shandwick wcześniej wystąpiła ze Związku w 2014 roku. Decyzja ta była wtedy niezależna od agencji i wynikała z restrukturyzacji Grupy MacCann.

Niedawno Związek opuściły z kolei agencje Partner of Promotion oraz Alert Media Communications, długoletni członkowie. W rozmowie z PRoto.pl wyjaśniły one powody tej decyzji.

Aktualnie do Związku Firm Public Relations należą 33 agencje. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin