Z początkiem lutego 2025 roku Janusz Mirowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Polskich ePłatnościach – spółce zajmującej się procesowaniem płatności bezgotówkowych i obsługą transakcji płatniczych.
W nowej roli będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej firmy, zarządzanie komunikacją marketingową, digitalem, wsparciem działań sprzedażowych oraz wizerunek Grupy PeP (do której należą Polskie ePłatności oraz Billbird). Zespół marketingu Polskich ePłatności liczy obecnie sześć osób, w planach jest jego powiększenie.
Mirowski ma 15-letnie doświadczenie marketingowe, które zdobył przy współpracy z takim firmami jak Atlix, Orange, Comarch, Dell czy Komputronik. Ostatnio pełnił funkcję Head of Marketing w start-upie technologicznym WebWave, należącym do agencji digitalowej w Polsce WeNet. Odpowiadał tam za działania reklamowo-sprzedażowe w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Wcześniej był też szefem marketingu i komunikacji w Altix.
Ukończył dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Jest członkiem rady Fundatorów Fundacji Szansa dla Niewidomych.
Poprzednio szefową marketingu Polskich ePłatności była Marta Czartoryska-Żak, która nie jest już związana z firmą. (mb)