.

 

Polskie kampanie nominowane do EMEA SABRE Awards 2018

dodano: 
26.04.2018
komentarzy: 
0

The Holmes Report ogłosił już listę kampanii, agencji oraz firm, które powalczą w tym roku o statuetki EMEA SABRE Awards. Wśród nominowanych znalazło się siedem projektów z Polski.

Trzy polskie kampanie wyróżniono w kategorii The Baltic. Są to projekty: „#dotknijemocji” zrealizowany przez d*fusion communication i Canon Poland, „Mamo, pić!” – autorstwa Hill+Knowlton Strategies i Coca-Cola Poland Services oraz „Jestem firmą” Idea Banku.

Czytaj też: „Mamo, pić!” – kampania dla Kropli Beskidu

W kategorii Multi-Country Programme o nagrodę powalczy kampania „Soki i musy – witaminy w SMART formie” stworzona przez FleishmanHillard Warsaw i Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków.

Agencja FleishmanHillard Warsaw uzyskała też nominację w kategorii Special Event za projekt „V Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej” zrealizowany we współpracy ze stowarzyszeniem „Nadzieja na Mundial”.

Drugą nominację ma też agencja d*fusion communication, która ma szansę na nagrodę w kategorii Technology: Hardware za kampanię „Suface AntyLuwr” dla Microsoft Poland.

O statuetkę powalczą również Walk PR i Traficar, które wspólnie stworzyły projekt „#podajdalej”.

Czytaj też: Traficar. Historia o tym, jak mieć auto, nie mając auta

Zwycięzcy EMEA SABRE Awards 2018 zostaną ogłoszeni podczas gali rozdania nagród, która odbędzie się 23 maja 2018 roku w Amsterdamie. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin