Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 29 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościPolskie kampanie nominowane do EMEA SABRE Awards 2018

Polskie kampanie nominowane do EMEA SABRE Awards 2018

The Holmes Report ogłosił już listę kampanii, agencji oraz firm, które powalczą w tym roku o statuetki EMEA SABRE Awards. Wśród nominowanych znalazło się siedem projektów z Polski.

Trzy polskie kampanie wyróżniono w kategorii The Baltic. Są to projekty: „#dotknijemocji” zrealizowany przez d*fusion communication i Canon Poland, „Mamo, pić!” – autorstwa Hill+Knowlton Strategies i Coca-Cola Poland Services oraz „Jestem firmą” Idea Banku.

Czytaj też: „Mamo, pić!” – kampania dla Kropli Beskidu

W kategorii Multi-Country Programme o nagrodę powalczy kampania „Soki i musy – witaminy w SMART formie” stworzona przez FleishmanHillard Warsaw i Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków.

Agencja FleishmanHillard Warsaw uzyskała też nominację w kategorii Special Event za projekt „V Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej” zrealizowany we współpracy ze stowarzyszeniem „Nadzieja na Mundial”.

Drugą nominację ma też agencja d*fusion communication, która ma szansę na nagrodę w kategorii Technology: Hardware za kampanię „Suface AntyLuwr” dla Microsoft Poland.

O statuetkę powalczą również Walk PR i Traficar, które wspólnie stworzyły projekt „#podajdalej”.

Czytaj też: Traficar. Historia o tym, jak mieć auto, nie mając auta

Zwycięzcy EMEA SABRE Awards 2018 zostaną ogłoszeni podczas gali rozdania nagród, która odbędzie się 23 maja 2018 roku w Amsterdamie. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj