piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościPolskie projekty nagrodzone w International Business Awards 2025

Polskie projekty nagrodzone w International Business Awards 2025

Wśród nagrodzonych w 22 edycji konkursu International Business Awards – wyróżniającego najlepsze rozwiązania i kampanie dla biznesu – znalazły się cztery polskie projekty. Agencja Public Dialog zdobyła dwie statuetki, a Ceramika Paradyż i Federacja Polskich Przedsiębiorców – po jednej.

W tym roku do nagród International Business Awards nominowano kandydatów z 78 krajów i terytoriów, a do konkursu wpłynęło 3800 projektów. Prace były oceniane przez 250 jurorów z całego świata.

Agencja Public Dialog została wyróżniona srebrną statuetką Stevie Award za kampanię „XPENG: Charging Into Poland” w kategorii Communications or PR Campaign of the Year – New Product or Service Launch. Projekt był realizowany dla Inchcape, który jest strategicznym partnerem chińskiego producenta samochodów elektrycznych XPENG i odpowiada za dystrybucję pojazdów marki w Polsce. Kampania realizowana przez Public Dialog miała charakter zintegrowany i obejmowała PR, event marketing, współpracę z influencerami oraz działania digitalowe.

Brązową statuetkę w kategorii Communications or PR Campaign of the Year – Healthcare Public Dialog zdobyło z kolei za kampanię edukacyjną „Hematuria? Actnow!”. Projekt, zainicjowany przez Fundację Wygrajmy Zdrowie, miał na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem raka pęcherza moczowego w Polsce. Inicjatywa skupiała się na działaniach PR, współpracy z ekspertami, ambasadorami oraz siecią Multikino.

Złotą statuetkę International Business Awards zdobyła Ceramika Paradyż. Mobilny Showroom Paradyż HOME, przestrzeń pop-up zaprojektowana przez Annę Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio, został nagrodzony w kategorii Event – Roadshow. Projekt wyróżnia się funkcjonalnością i interaktywnością, a przy tym stanowi innowacyjną formę prezentacji designu – przedstawia bowiem produkt marki (spieki kwarcowe TRI-D) w formie mobilnego doświadczenia. W ramach trasy mobilny showroom odwiedził wiele miast oraz wydarzeń w Polsce – od Open’er Festival i Gdynia Design Days przez Rynek Solny we Wrocławiu po Warsaw Home & Contract i Westfield Arkadia – a także branżowe targi Cersaie w Bolonii.

W tegorocznej edycji konkursu International Business Awards srebrną statuetkę zdobyła także Federacja Polskich Przedsiębiorców. Kampania na rzecz zapewnienia uczciwego finansowania zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami została wyróżniona w kategorii Communications or PR Campaign of the Year – Public Affairs.

Gala wręczenia nagród odbędzie się 10 października 2025 roku w Lizbonie. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj