.

 

Polskie projekty nominowane do SABRE Awards 2021!

dodano: 
05.05.2021
komentarzy: 
0

Dziesięć polskich projektów znalazło się wśród nominowanych do EMEA SABRE Awards 2021 – międzynarodowego konkursu branży public relations, organizowanego od 2008 roku przez The Holmes Group. Ogłoszono listę kampanii, które powalczą o statuetki w tegorocznej edycji. Nominowanych wybrano spośród dwóch tysięcy zgłoszeń.

Na liście finalistów dwa razy znalazła się agencja D*fusion – w kategorii Baltic za akcję „Zmień spojrzenie”, realizowaną we współpracy z Samsung Electronics Polska, oraz Crisis Management za działania kryzysowe wokół Intel Extreme Masters Katowice 2020 prowadzone wraz z ESL Polska.

O statuetki w kategorii Baltic powalczą również kampanie „Na czym polega trend oceniania kobiet w Polsce, czyli women shaming?”, zrealizowana przez Clue PR, #RatujmyPolskieMiejscaPracy Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług oraz agencji Lighthouse czy „Pierwsza naklejka, która uratowała życie ludzi” autorstwa Polskich Linii Kolejowych i agencji Partner of Promotion. Zauważone zostało też Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” z agencją Procontent za działania chroniące polskich sadowników w czasie pandemii COVID-19.

Doceniony został również projekt Partner of Promotion i Medisept w kategorii Healthcare Providers za kampanię na rzecz zdrowia publicznego. Dodatkowo w kategorii Integrated Marketing szansę na statuetkę ma kampania promująca serial „Król” w Canal+.

Ostatnimi polskimi nominacjami jest kategoria Real Estate & Construction, w której wyróżniono kampanię Saint-Gobain Group Poland i agencji Icon Strategies „In Pursuit of Silence” oraz kategoria Employer Branding z kampanią „Taste the job that works for you!” — autorstwa agencji MJCC i sieci McDonald's.

Nagrody SABRE Awards zostaną wręczone 9 czerwca 2021 roku podczas wirtualnej gali. Pełna lista finalistów znajduje się na stronie. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin