.

Portugalska kampania ostrzega opiekunów przed utonięciami dzieci

dodano: 
01.08.2022
komentarzy: 
0

Utonięcie jest drugą co do częstotliwości przyczyną przypadkowej śmierci wśród dzieci w Portugalii – pisze adweek.com.

Jak czytamy, w związku z sezonem wakacyjnym, organizacja non-profit APSI (The Association for the Promotion of Child Safety) przygotowała kampanię, która ma na celu pokazanie niebezpieczeństw związanych z wodą i tego, jak łatwo może dojść do takich utonięć. Przedstawiono w niej zespół heavymetalowy, który występuje pod wodą.

Kampania ostrzega opiekunów przed niebezpieczeństwami związanymi z zabawą dzieci bez nadzoru w pobliżu wody – podaje źródło.

Według APSI utonięcia zdarzają się w miejscach takich jak wanny, stawy i baseny, a także jeziora, rzeki, a nawet wiadra – czytamy.

Opiekunowie są przestrzegani, by nie oczekiwali, że usłyszą hałas, bo dzieci toną w zupełnej ciszy – zauważa adweek.com.

Organizacja APSI we współpracy z Havas Worldwide Portugal wyprodukowała 30-sekundowy czarno-biały spot zatytułowany „Heavy Silence", w którym zespół heavymetalowy występuje pod wodą w przydomowym basenie, podczas gdy nad powierzchnią nie słychać żadnego dźwięku.

Jak czytamy dalej, kampania została wyprodukowana przez agencję pro bono. (bs)

Źródło:

adweek.com, If You Can't Hear a Heavy Metal Band Underwater Then You Can't Hear a Child Drowning Warns PSA, 25.07.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin