Poznań żegna się z „gwiazdką”

dodano: 
20.07.2015
komentarzy: 
0

Poznań rezygnuje z niebieskiej gwiazdki i planuje rebranding. Prace nad nową strategią miasta mają ruszyć pod koniec lipca.

O planowanym rebrandingu Poznania poinformowała m.in. wyborcza.pl. Według portalu, miasto ma zrezygnować z koncepcji „ miasta know-how” i promować się jako miasto zieleni i wody. W ten sposób stolica Wielkopolski chce być bliżej mieszkańców, a nie biznesmenów. Komunikat Gabinetu Prezydenta Poznania głosi jednak, że ostateczna decyzja w sprawie nowej strategii jeszcze nie zapadła.  Przedstawiciele miasta potwierdzają natomiast, że w budżecie na rok 2015 zostały zaplanowane środki na aktualizację strategii promocji. Prace nad realizacją zadania mają ruszyć pod koniec lipca.

Nie wiadomo jednak, kto będzie realizował nową strategię miasta.  „Na tym etapie nie został jeszcze wybrany podmiot, któremu zostanie to zadanie powierzone, a w planach mamy przeprowadzenie w tym zakresie, m.in. badań i konsultacji społecznych” – informują przedstawiciele Gabinetu Prezydenta.

Strategia Promocji Marki Poznań  ma być uzupełnieniem aktualizowanej przez Wydział Rozwoju UM „Strategii Rozwoju Miasta. Poznań 2020+”. Jak informują władze miasta, rebranding Poznania zakłada między innymi zmianę identyfikacji wizualnej.

Koncepcję Poznania jako miasta know-how wprowadził w życie  Łukasz Goździor, ówczesny dyrektor Biura Promocji Urzędu Miasta Poznania. (mw)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin