Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Practum odpowiada za PR kampanii Jim Beam. practum consulting zajmuje się realizacją działań public relations w ramach kampanii wizerunkowej marki jim beam. akcja prowadzona jest pod hasłem jim beam always welcome i biorą w niej udział gwiazdy muzyki. w polsce ambasadorem kampanii został łukasz mróz, artysta znany jako mrozu. artysta pojawia się w spotach reklamowych, które będą emitowane w mediach społecznościowych (facebook i instagram), będzie też wspierał aktywności w punktach on trade i off trade. poza tym da serię koncertów. kampania wykorzystuje materiał wideo, obejmuje także wydarzenia, w tym koncerty, oraz aktywności w punktach sprzedaży i lokalach. polska odsłona kampanii prowadzona będzie w różnych kanałach do końca grudnia 2021 roku. akcja ma dotrzeć do 9 mln dorosłych konsumentów. practum consulting prowadzi działania dotyczące kampanii jako całości oraz jej założeń, a także poszczególnych jej elementów takich jak zaangażowanie ambasadora czy koncerty. po stronie agencji działania nadzorują kinga szkutnik i joanna milewska. współpracę, która zaczęła się w lipcu 2021 roku, nawiązano w ramach w przetargu. stony nie podają więcej szczegółów. (mb).
Practum Consulting zajmuje się realizacją działań public relations w ramach kampanii wizerunkowej marki Jim Beam. Akcja prowadzona jest pod hasłem Jim Beam Always Welcome i biorą w niej udział gwiazdy muzyki. W Polsce ambasadorem kampanii został Łukasz Mróz, artysta znany jako MROZU.
Artysta pojawia się w spotach reklamowych, które będą emitowane w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), będzie też wspierał aktywności w punktach on trade i off trade. Poza tym da serię koncertów. Kampania wykorzystuje materiał wideo, obejmuje także wydarzenia, w tym koncerty, oraz aktywności w punktach sprzedaży i lokalach.
Polska odsłona kampanii prowadzona będzie w różnych kanałach do końca grudnia 2021 roku. Akcja ma dotrzeć do 9 mln dorosłych konsumentów.
Practum Consulting prowadzi działania dotyczące kampanii jako całości oraz jej założeń, a także poszczególnych jej elementów takich jak zaangażowanie ambasadora czy koncerty.
Po stronie agencji działania nadzorują Kinga Szkutnik i Joanna Milewska. Współpracę, która zaczęła się w lipcu 2021 roku, nawiązano w ramach w przetargu. Stony nie podają więcej szczegółów. (mb)