Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 24 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościPractum odpowiada za PR kampanii Jim Beam

Practum odpowiada za PR kampanii Jim Beam

Practum Consulting zajmuje się realizacją działań public relations w ramach kampanii wizerunkowej marki Jim Beam. Akcja prowadzona jest pod hasłem Jim Beam Always Welcome i biorą w niej udział gwiazdy muzyki. W Polsce ambasadorem kampanii został Łukasz Mróz, artysta znany jako MROZU.

Artysta pojawia się w spotach reklamowych, które będą emitowane w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), będzie też wspierał aktywności w punktach on trade i off trade. Poza tym da serię koncertów. Kampania wykorzystuje materiał wideo, obejmuje także wydarzenia, w tym koncerty, oraz aktywności w punktach sprzedaży i lokalach.

Polska odsłona kampanii prowadzona będzie w różnych kanałach do końca grudnia 2021 roku. Akcja ma dotrzeć do 9 mln dorosłych konsumentów. 

Practum Consulting prowadzi działania dotyczące kampanii jako całości oraz jej założeń, a także poszczególnych jej elementów takich jak zaangażowanie ambasadora czy koncerty.

Po stronie agencji działania nadzorują Kinga Szkutnik i Joanna Milewska. Współpracę, która zaczęła się w lipcu 2021 roku, nawiązano w ramach w przetargu. Stony nie podają więcej szczegółów. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj