Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
„Praktyk PR-u” – to brzmi dziwnie. wskaż mi kogoś, kto w trakcie imprezy określi siebie mianem „praktyka pr-u”, a szybko pokażę ci osobę, wokół której zrobi się pusto – pisze w serwisie prdaily.com parry headrick. jego zdaniem to określenie jest nie tylko zbyteczne, ale także karykaturalne. „praktyk pr-u to określenie, które ma dodawać wiarygodności temu zawodowi. pr-owcy to nie głupki. są rozgarnięci, potrafią działać strategicznie” – zaznacza headrick. argumentuje, że pracownicy pokrewnych branży, takich jak marketing, nie muszą w sztuczny sposób poprawiać swojej reputacji. nie słyszymy zatem o „praktykach marketingu” albo „praktykach reklamy”. można jednak zerwać ze sztucznością i formalnością. a gdy ktoś spyta, jak zarabiamy na życie, możemy po prostu odpowiedzieć „siedzę w pr-ze” albo „zajmuję się pr-em mojej firmy”. jak twierdzi headrick jego znajomi wiedzą, że ich praca pomaga firmom wyraźnie poprawiać wyniki. i nie muszą używać głupawych określeń w nieudolnej próbie uzasadnienia swojego istnienia na rynku. (ks).
Wskaż mi kogoś, kto w trakcie imprezy określi siebie mianem „praktyka PR-u”, a szybko pokażę ci osobę, wokół której zrobi się pusto – pisze w serwisie prdaily.com Parry Headrick. Jego zdaniem to określenie jest nie tylko zbyteczne, ale także karykaturalne.
„Praktyk PR-u to określenie, które ma dodawać wiarygodności temu zawodowi. PR-owcy to nie głupki. Są rozgarnięci, potrafią działać strategicznie” – zaznacza Headrick. Argumentuje, że pracownicy pokrewnych branży, takich jak marketing, nie muszą w sztuczny sposób poprawiać swojej reputacji. Nie słyszymy zatem o „praktykach marketingu” albo „praktykach reklamy”.
Można jednak zerwać ze sztucznością i formalnością. A gdy ktoś spyta, jak zarabiamy na życie, możemy po prostu odpowiedzieć „Siedzę w PR-ze” albo „Zajmuję się PR-em mojej firmy”.
Jak twierdzi Headrick jego znajomi wiedzą, że ich praca pomaga firmom wyraźnie poprawiać wyniki. I nie muszą używać głupawych określeń w nieudolnej próbie uzasadnienia swojego istnienia na rynku. (ks)