.

Press: PR-owcy wybierają trefnego sponsora

dodano: 
04.03.2013
komentarzy: 
4

Na tegorocznym Balu Dziennikarzy sponsorem była firma Lek-Am, która nie tylko walczy z mediami, ale też mierzy się z prokuraturą oraz CBA. Sponsora pozyskali PR-owcy – podaje Press.

Nikt nie chce przyznać się, kto zdecydował się na takiego sponsora – czytamy w magazynie. „Na podstawie ogólnie dostępnych informacji nie mieliśmy podstaw, by stwierdzić, że Lek-Am łamie prawo lub ma postawione zarzuty, więc nie widzieliśmy powodów, by go wyłączyć z grona sponsorów” – stwierdziła Maria Bnińska, dyrektor PR w Getin Holding. Według ustaleń Pressa, wyborem sponsorów zajmowała się agencja PR High Profile Strategic Advisors (założona przez byłych dziennikarzy Tomasza Butkiewicza oraz Grzegorza Indulskiego). Jednak Butkiewicz zaprzecza temu, choć Monika Janowska, wiceprezes firmy Point of View Communications Consultancy, twierdzi, że to właśnie on zaproponował Lek-Am jako sponsora.

Z jednej strony, firma Lek-Am chciała się zaprezentować jako przyjaciel mediów, a z drugiej – walczyła z nimi w sądzie. Pod koniec ubiegłego roku firma farmaceutyczna domagała się zakazu pisania o niej przez Newsweek. Dziennikarze tygodnika ujawnili m.in., że firma wyłudzała pieniądze na badania oraz fałszowała informacje dotyczące jakości i bezpieczeństwa leków. Stąd „udział firmy w imprezie charytatywnej może być elementem ocieplania wizerunku” – podsumowuje Janowska. (kg)

Źródło:

Press, Zabawa ze sponsorem, Mariusz Kowalczyk, 1.03.2013
komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
07.04.2015
9:50:20
Sygnalista
(07.04.2015 9:50:20)
Ocieplanie wizerunku nie pomogło... Prokuratura postawiła w lutym 2015 zarzuty zarządowi i innym osobom odpowiedzialnym za nieprawidłowości w toczącym się śledztwie, ale media milczą. Strach? A może milczenie ma swoją cenę...?
07.03.2013
3:02:21
Bartłomiej Jusz...
(07.03.2013 3:02:21)
Tylko pytanie brzmi - czy poza tym artykułem, ktokolwiek z nas, dowiedział się o tym z innych źródeł? Taki sponsor, to raczej tylko sfrajerzył i stał się case'm, jak opisywany w artykule, na bezmyślność.
04.03.2013
22:00:01
Iga
(04.03.2013 22:00:01)
Chciałabym zaproponować nową Kategorię w kolejnych Protonach. Największa wpadka roku. Za rok 2013 zgłaszam powyższy przypadek. :-) Będziemy opowiadać na wszystkich szkoleniach. I dziękujemy za cudowną "case story".
04.03.2013
15:42:40
ocieplacz
(04.03.2013 15:42:40)
No, to rzeczywiście ocieplili wizerunek... ;)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin