Lufthansa City Center Grupa Polska uruchomiła press room na stronie internetowej Grupy. Kącik prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla dziennikarzy i ma być wygodnym narzędziem komunikacji mediów z firmą. „Zdajemy sobie sprawę, że dziennikarze często chcieliby dotrzeć do informacji, ale nie zawsze w czasie pracy firmy” – powiedział Bogdan Wieczorek, przewodniczący Rady Funduszu Marketingowego Lufthansa City Center Grupa Polska.
Dzięki press roomowi, dostęp do bieżących i archiwalnych materiałów będzie możliwy 24 godziny na dobę. Moduł rejestracyjny umieszczony na stronie pozwoli dziennikarzom interesującym się tą tematyką otrzymywać informacje o branży turystycznej i działalności Lufthansa City Center na rynku polskim na bieżąco. Kącik prasowy dostępny jest po wejściu na stronę główną Lufthansa City Center Grupa Polska www.lcc.com.pl i po wybraniu zakładki press room. Z materiałów prasowych firmy skorzystać można po uprzednim zarejestrowaniu się i po wprowadzeniu danych rejestracyjnych (login i hasło).


