Producent rowerów stacjonarnych ma wizerunkowy problem po premierze serialu „And Just Like That”. Odpowiada spotem

dodano: 
13.12.2021
komentarzy: 
0

Peloton, amerykański producent rowerów stacjonarnych, musi tłumaczyć się po premierze serialu „And Just Like That”, będącego wznowieniem „Seksu w wielkim mieście” – opisuje theverge.com. Okazuje się, że jeden z głównych bohaterów produkcji umiera po treningu.

Incydent z pierwszego odcinka serialu sprawił, że wartość rynkowa producenta rowerów rekordowo spadła po premierze „And Just Like That” – czytamy. Odcinek kończy się bowiem śmiercią Mr Biga. Kurs firmy w ciągu doby obniżył się o 11 proc.

Postać grana przez Chrisa Notha niespodziewanie umiera na atak serca, a dzieje się to tuż po ukończeniu przejażdżki właśnie na rowerze stacjonarnym Peloton z Allegrą (w roli której wystąpiła Jess King, prawdziwa instruktorka związana z marką) – opisuje źródło.

Suzanne Steinbaum, kardiolog współpracująca z przedsiębiorstwem, odniosła się do tego serialowego wątku  w oświadczeniu za pośrednictwem E!News. Stwierdziła, że to nie rower przyczynił się do śmierci bohatera, lecz jego „ekstrawagancki” styl życia. „Wybranek Carrie nie stronił od koktajli, cygar i dużych, tłustych steków. Jakby tego było mało, był przecież poważnie zagrożony ze względu poprzedni incydent sercowy, którego doświadczył w szóstym sezonie serialu” – dodała lekarka cytowana przez źródło. „Te życiowe wybory, a być może także historia rodzinna, która często jest istotnym czynnikiem, były najbardziej prawdopodobną przyczyną jego śmierci” – stwierdziła kardiolog. „:Jazda na rowerze stacjonarnym mogła wręcz opóźnić nieunikniony w powyższych okolicznościach atak serca” – podsumowała.

Jak jednak czytamy, po „górce” z początków pandemii akcje Pelotonu spadły o prawie 75 proc. w ciągu roku. Najbardziej dynamiczne spadki firma zanotowała właśnie w piątek, po światowej premierze „And Just Like That…” – dowiadujemy się.

Denis Kelly, rzecznik prasowy przedsiębiorstwa, wyjaśnił, że HBO (producent serialu) kupiło rower na własną rękę, a także niezależnie skontaktowało się z trenerką przedstawioną na ekranie jako Allegra – czytamy dalej. Przedstawiciel firmy Peloton wyjaśnił, że firma wiedziała, że w produkcji pojawi się zarówno ich produkt, jak i trenerka., jednak ze względu na poufność HBO nie ujawniło z wyprzedzeniem szerszego kontekstu dotyczącego sceny – opisuje źródło.

Firma oferująca sprzęt do ćwiczeń zareagowała, publikując reklamę, w której występuje serialowy Mr. Big, 12 grudnia 2021 roku Peloton zamieścił w sieci spot, w którym Chris Noth promuje sprzęt ich firmy. W reklamie pojawia się on razem z Jess King, prawdziwą instruktorką, która zagrała w nowej edycji serialu  Allegrę. Oboje przekonują w spocie, że ćwiczenia są dobre dla zdrowia.

(mb)

Źródło:

theverge.com, Peloton really wants you to know that what happened to Big isn’t because of its bike, 10.12.2021
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin