Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Program trzeciej edycji European VR/AR Congress. organizator, czyli agora, przypomina o konferencji european vr/ar congress, której trzecia edycja odbędzie się w dniach 23-24 listopada 2017 roku w centrum nauki kopernik w warszawie. uczestnicy będą mogli poznać odpowiedzi na pytania: jak podbijać rynki usługami opartymi na vr? co słychać w wirtualnej rzeczywistości? czy vr może wyleczyć zeza? zgodnie z programem wydarzenia prelegenci poruszą tematy dotyczące branż takich jak: marketing, media, architektura, kultura czy szeroko pojęty biznes. „tym razem przygotowaliśmy też szczególnie mocny blok medyczny” – zdradza piotr graszek, dyrektor wykonawczy kongresu. dr przemysław korzeniowski z imperial college w londynie opowie o tym, jak vr-owe symulatory mogą pomóc w szkoleniu chirurgów, a grzegorz piechota – naukowiec uniwersytetu w oksfordzie i harvardzkiej szkoły biznesu – wyjaśni, dlaczego to sami konsumenci są najczęściej sprawcami gwałtownych zmian w wielu branżach, czego brakuje produktom i usługom, by zmieniały zachowania konsumentów oraz jaka jest rola vr oraz ar w tym procesie. przykład wykorzystania technologii w reklamie przedstawią jacek stefanowicz z vml poland i kuba matyka z melt. uczestnicy poznają case study na przykładzie projektu samsunga, a także usłyszą o pomyśle, doświadczeniu vr i samej reklamie z dwóch punktów widzenia: agencji marketingowej i studia vr. louis jebb – założyciel i prezes brytyjskiego startupu immersiv.ly, który tworzy i sprzedaje treści dziennikarskie w wirtualnej rzeczywistości – opowie o nowym sposobie komunikacji z wykorzystaniem vr i ar, zaś szczegółami produkcji w technologii vr podzieli się na konferencji realizator dźwięku, scenarzysta i reżyser audio, a także producent muzyczny – paweł uszyński. w strefie expo producenci sprzętu oraz aplikacji vr/ar zaprezentują swoje najnowsze produkcje, a strefa startup zone umożliwi pokazanie się najmłodszym firmom w branży oraz zapewni warsztaty dotyczące praktycznego zastosowania technologii. european vr/ar congress to wydarzenie dotyczące roli wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w przemyśle, nauce i pozostałych dziedzinach życia. więcej informacji oraz bilety dostępne można znaleźć na stronie vrcongress.pl. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. centrum nauki kopernik korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (bm).
Organizator, czyli Agora, przypomina o konferencji European VR/AR Congress, której trzecia edycja odbędzie się w dniach 23-24 listopada 2017 roku w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Uczestnicy będą mogli poznać odpowiedzi na pytania: jak podbijać rynki usługami opartymi na VR? Co słychać w wirtualnej rzeczywistości? Czy VR może wyleczyć zeza?
Zgodnie z programem wydarzenia prelegenci poruszą tematy dotyczące branż takich jak: marketing, media, architektura, kultura czy szeroko pojęty biznes. „Tym razem przygotowaliśmy też szczególnie mocny blok medyczny” – zdradza Piotr Graszek, dyrektor wykonawczy kongresu.
Dr Przemysław Korzeniowski z Imperial College w Londynie opowie o tym, jak VR-owe symulatory mogą pomóc w szkoleniu chirurgów, a Grzegorz Piechota – naukowiec Uniwersytetu w Oksfordzie i Harvardzkiej Szkoły Biznesu – wyjaśni, dlaczego to sami konsumenci są najczęściej sprawcami gwałtownych zmian w wielu branżach, czego brakuje produktom i usługom, by zmieniały zachowania konsumentów oraz jaka jest rola VR oraz AR w tym procesie.
Przykład wykorzystania technologii w reklamie przedstawią Jacek Stefanowicz z VML Poland i Kuba Matyka z Melt. Uczestnicy poznają case study na przykładzie projektu Samsunga, a także usłyszą o pomyśle, doświadczeniu VR i samej reklamie z dwóch punktów widzenia: agencji marketingowej i studia VR.
Louis Jebb – założyciel i prezes brytyjskiego startupu Immersiv.ly, który tworzy i sprzedaje treści dziennikarskie w wirtualnej rzeczywistości – opowie o nowym sposobie komunikacji z wykorzystaniem VR i AR, zaś szczegółami produkcji w technologii VR podzieli się na konferencji realizator dźwięku, scenarzysta i reżyser audio, a także producent muzyczny – Paweł Uszyński.
W strefie EXPO producenci sprzętu oraz aplikacji VR/AR zaprezentują swoje najnowsze produkcje, a strefa Startup Zone umożliwi pokazanie się najmłodszym firmom w branży oraz zapewni warsztaty dotyczące praktycznego zastosowania technologii.
European VR/AR Congress to wydarzenie dotyczące roli wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w przemyśle, nauce i pozostałych dziedzinach życia. Więcej informacji oraz bilety dostępne można znaleźć na stronie vrcongress.pl.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Centrum Nauki Kopernik korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
(bm)