piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzenia„Programmatic. Efektywność napędzana danymi”. IAB HowTo już 25 września

„Programmatic. Efektywność napędzana danymi”. IAB HowTo już 25 września

„Programmatic. Efektywność napędzana danymi” – to tytuł kolejnej odsłony konferencji IAB HowTo. 25 września 2025 roku w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się wydarzenie poświęcona tematyce reklamy programmatic. Eksperci podzielą się wiedzą na temat skutecznego targetowania, wykorzystania danych, możliwości, jakie daje AI, a także rozwijających się kanałów dotarcia, w tym audio, DOOH czy Connected TV.

Jak wykorzystać możliwości, jakie daje programmatic przy użyciu danych? Jak ulepszyć działania marketingowe z wykorzystaniem danych oraz wideo? Jakie są najnowsze technologie, które można wykorzystać w tych działaniach? Między innymi na te pytania odpowiedzą prelegenci.

Grupa Robocza Programmatic IAB Polska, odpowiedzialna za organizację wydarzenia i opracowanie agency, przygotowała dla uczestników wystąpienia, które przybliżą im temat reklamy programatycznej, pozostającej jednym z kluczowych segmentów rynku reklamy cyfrowej. Podczas konferencji eksperci pokażą, jak wykorzystywać dane w kampaniach programatycznych, aby maksymalizować ich efektywność. Uczestnicy poznają też kluczowe strategie przyciągania uwagi konsumentów w dobie malejącej atencji oraz dowiedzą się, jak pozyskiwać i stosować dane – również w rzeczywistości post-cookies.

Eksperci zastanowią się, czy synergia mediów względem CTV w świecie programmatic stworzy rewolucję, a także pokażą, jak budować skuteczne kampanie wideo w modelu omnichannel – łączące zasięg, zaangażowanie i precyzyjne targetowanie bez zbędnych kosztów. Wydarzenie będzie też źródłem wiedzy w zakresie sztucznej inteligencji – mowa będzie o tym, jak zmienia ona proces tworzenia kreacji wideo przez umożliwienie automatyzacji i personalizacji w skali, która jeszcze do niedawna była nieosiągalna.

Doborem tematów i poziomem merytorycznym zajęli się Elżbieta Kondzioła, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, dyrektorka sprzedaży online w LOVEMEDIA, Krzysztof Czok, zastępca szefowej Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Board Member, Tri-table, oraz Marta Zielonka, Programmatic & Retail Media Investment Lead, Publicis Groupe.

Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj