Promocja Polski za granicą
Danuta Jakubowska na łamach magazynu Solidna Firma pisze o konferencji: „Gospodarcza promocja Polski za granicą - co i jak promować?”. Zorganizował ją Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Fundacją Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. „Wizerunek Polski na zewnątrz jest budowany poprzez wysoką klasę oferowanych usług medycznych - diagnostykę i terapię schorzeń, czy udział w prestiżowych programach naukowych.” - zauważa autorka tekstu.
Podczas konferencji wystąpił m. in. Mirosław Boruc, prezes zarządu Instytutu Marki Polskiej, który mówił o sukcesie kraju jako marki, a także o tworzeniu jej reputacji. Jakubowska, za słowami prof. Krzysztofa Opolskiego podsumowuje: „Aby osiągnąć sukces Polska musi sama wpływać na sposób swej percepcji, prezentować profesjonalnie to, co teraz i w przyszłości ma do zaoferowania światu.” (ml)