Promocja Poznania za 15 mln zł

dodano: 
02.03.2011
komentarzy: 
1

Napisy „Made in Poznań” na metkach ubrań i biżuterii, Poznań jako plan przyciągający międzynarodowych producentów filmów i reklam, koncerty z gwiazdami wielkiego formatu i festiwale – to pomysły za 15 mln zł na promocję Poznania.

Poznań stawia na współpracę ze znanymi firmami, uczelniami i instytucjami – korzyści mają być obopólne. Urzędnicy pracują właśnie nad konsorcjum marki miasta. Na metkach szytych w Poznaniu markowych ubrań ma pojawić się napis „Made in Poznań”. Taką informacją ma być też opatrzona biżuteria, sprzęt elektroniczny i samochody. W zamian firmy mogą wykorzystać logo miasta – niebieską gwiazdkę. „Do pierwszej edycji zaprosimy wybrane marki, w kolejnych latach będziemy czekać na zgłoszenia” – tłumaczy Gazecie Wyborczej Poznań Łukasz Goździor, szef Biura Promocji Miasta.

Urzędnicy chcą zainteresować Poznaniem także producentów filmów, programów telewizyjnych czy reklamówek. Wiosną widzowie w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Holandii obejrzą spot reklamowy nakręcony przez Xawerego Żuławskiego. Ponadto biuro promocji zorganizuje cykl koncertów Poznań dla Ziemi – miasto wyda na ściągnięcie gwiazdy światowego formatu 2,7 mln zł. Nie obędzie się bez stałych kulturalnych festiwali, takich jak Malta, Animator i Made in Chicago.(es)

Źródło:

Gazeta Wyborcza Poznań, Michał Wybieralski, Poznania parcie na szkło, str. 1, 01.03.2011
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
02.03.2011
11:12:44
tom
(02.03.2011 11:12:44)
Pomysł wydaje się całkiem ciekawy. Szczególnie w porównaniu z takimi pseud-strategiami, jak np. łódzkie "centrum przemysłów kreatywnych".
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin