.

 

Przetarg w Katowicach: cena do 250 tys., oferta za 2,2 mln zł

dodano: 
18.03.2011
komentarzy: 
1

Znamy już nazwy agencji biorących udział w przetargu na promocję i wsparcie PR-owskie procesu transformacji centrum Katowic w 2011 roku. Konsorcjum firm Media Partner i Imago PR wyceniło swoją ofertę na 149,5 tys. złotych netto. Oferta agencji ComPress i Formind warta jest 444,3 tys. złotych, natomiast najdroższa okazała się propozycja Grupy Eskadra, opiewająca na 2,2 mln złotych.

Urząd Miasta Katowice na promocję inwestycji w centrum miasta ma zamiar przeznaczyć 250 tys. złotych brutto. Obecnie trwa ocena złożonych ofert. Poza ceną brane pod uwagę będą: proponowana baza mediów oraz to, jak klient będzie prezentował sprawozdania medialne. (ks)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
18.03.2011
16:55:02
PRoza_życia
(18.03.2011 16:55:02)
Czy czytali Państwo zakres działań do tego przetargu...? Jeśli nie, to proszę spojrzeć... Jak ktoś chce to zrobić za 149 tysięcy...?!?!? Pytam się: JAK?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin