.

 

Przyznano nagrody w konkursie Innovation 2019

dodano: 
16.04.2019
komentarzy: 
0

5 kwietnia 2019 roku w Warszawie odbyła się gala rozdania nagród w konkursie Innovation 2019, w którym nagradzane są odważne koncepcje przełamujące schematy, eksperymentujące i odnoszące sukcesy. Inicjatywa skierowana jest do biznesu, środowisk technologicznych, firm z branży marketingu i mediów. Jury pod przewodnictwem Ewy Wołodźko, Central Marketing Organization Director w Microsoft, wręczyło nagrody tegorocznym zwycięzcom. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Nagrody przyznano w trzech kategoriach głównych: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie oraz Innowacyjne Media.

Złote statuetki otrzymali:

W kategorii Innowacyjny Biznes:

VMLY&R za FleetPulse – zadbaj o sprawność swojej floty, w podkategorii Model Biznesowy

W kategorii Innowacyjny Biznes kampanie społeczne:

Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj życie za „Coś do nich mam”, czyli kampanię społeczną mającą na celu wywołanie określonego zachowania – pójścia na USG piersi w masowej skali (w podkategorii Inne)

W kategorii Innowacyjne Media:

Isobar Polska za kampanię 2forU Stories dla McDonald’s Polska (w podkategorii Formaty mediowe i/lub Reklamowe)

Grey Group za kampanię #VOLVOLOVE – jazdy testowe Volvo Poland dla Volvo Car Poland (w podkategorii Inne)

W kategorii Innowacyjne Media Kampanie Społeczne:

BBDO Warszawa za Rower Robsona – niejeżdżenie po pijaku na rowerze dla Krajowego Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (w podkategorii Formaty Mediowe i/lub Reklamowe)

Grey Group Poland za Znak Świętego Floriana – Obrazek kolędowy dla Krajowej Izby Kominiarzy (w podkategorii Inne)

W kategorii Innowacyjne Doświadczenie:

Storytel za Atak na K2 – Audiobook (w podkategorii Content)

Storytel za Autor Bestsellerów – serial audio (w podkategorii Touchpoint)

W kategorii Innowacyjne Doświadczenie Kampanie Społeczne:

BBDO Warszawa za Kolędę „Cicha noc” – Wigilia dla samotnych osób starszych dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich (w podkategorii Event)

180heartbeats/JvM za Niezniszczalną tęczę, dla stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, fundacji Wolontariat Równości i Ben&Jerry‘s Unilever (w podkategorii Event)

Grey Group Poland za Znak Świętego Floriana – Obrazek kolędowy dla Krajowej Izby Kominiarzy (w podkategorii CX/UX)

BBDO Warszawa za Kolędę „Cicha noc” – Wigilia dla samotnych osób starszych dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich (w podkategorii Touchpoint)

Grey Group Poland za Znak Świętego Floriana – Obrazek kolędowy dla Krajowej Izby Kominiarzy (w podkategorii Touchpoint)

 

Specjalne wyróżnienie jury i nagrody Grand Prix otrzymały Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj życie i agencja 180heartbeats/JvM

Część nagrodzonych prac zostanie zaprezentowana 16 kwietnia podczas Konferencji Innovation w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

PRoto.pl było patronem medialnym konkursu. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin