.

 

Publicis Groupe bez Sebastiana Hejnowskiego. Sebastian Stępak prezesem MSL

dodano: 
30.04.2020
komentarzy: 
0

Sebastian Hejnowski zrezygnował z funkcji prezesa zarządu MSL i po dziewięciu latach pracy rozstaje się z Grupą Publicis. Nowym prezesem MSL zostaje Sebastian Stępak, do tej pory dyrektor generalny agencji. Grupa poinformowała o zmianach 29 kwietnia 2020 roku.

Przez ostatni rok Hejnowski pełnił również funkcję Chief Growth Officera Publicis Groupe, teraz zarząd Grupy zadecydował o nieobsadzaniu tego stanowiska.

Sebastian Hejnowski

Sebastian Hejnowski

Z Grupą Publicis Sebastian Hejnowski był związany od 2011 roku – jeszcze od czasów przejęcia przez nią agencji Ciszewski PR (przemianowanej po przejęciu na MSL), w której był jednym z udziałowców. W Ciszewski PR pracował od 2004 roku i przeszedł całą ścieżkę kariery.

W MSL był odpowiedzialny za zarządzanie agencją i jej rozwój w regionie CEE. Włączył do Grupy istniejące agencje w Bukareszcie i Sofii oraz nowe – w Stambule i Pradze. Był również członkiem europejskiego komitetu sterującego MSL. Hejnowski był także jurorem branżowych konkursów takich Golden Drum, Cristal Festival czy Złote Spinacze. Jest wykładowcą akademickim, autorem książek i komentatorem bieżących wydarzeń branżowych, społecznych i politycznych.

Hejnowski pozostanie w Grupie do końca tego roku. Nie informuje o swoich dalszych planach zawodowych.

Sebastian Stępak, nowy prezes MSL, do tej pory kierował agencją jako dyrektor generalny. Funkcję tę pełnił od 2015 roku. Z branżą PR jest związany od niemal 20 lat. Karierę zawodową zaczynał w Ciszewski PR w 2003 roku. Później pracował w agencjach Sigma i Grayling. Wrócił do Ciszewski PR w 2011 roku, kiedy to firma została przejęta przez Grupę Publicis.

Sebastian Stępak

Sebastian Stępak

Stępak w 2013 roku został dyrektorem zarządzającym w Publicis Consultants, a w roku 2015 wrócił do MSL na stanowisko dyrektora generalnego. Był jurorem m.in. w Cannes Lions, Clio Awards,  KTR, Złotych Spinaczach czy SABRE Awards. Prowadził też zajęcia i wykłady na czołowych polskich uczelniach. Specjalizuje się w komunikacji kryzysowej, issue management i kształtowaniu wizerunku osób publicznych. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin