Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PZU współpracuje z D*fusion. grupa pzu w październiku 2019 roku nawiązała współpracę z d*fusion communication. agencja świadczy usługi public relations na rzecz ubezpieczyciela, prowadzi działania o charakterze wizerunkowym oraz wspiera go w realizowaniu strategii komunikacji #nowepzu (która zakłada położenie nacisku na cyfryzację procesów i wykorzystanie nowych technologii), włącznie z komunikacją produktów i usług. działania po stronie d*fusion nadzoruje piotr jamrogiewicz, account director. współpracę nawiązano w wyniku przetargu, w którym wzięło udział sześć agencji. strony nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę. od 2017 roku pzu współpracowało z agencjami pr wyłącznie projektowo; wcześniej miało stały kontrakt z on board public relations (dziś obtk ). po jego zakończeniu ubezpieczyciel próbował organizować przetarg , ale podmiot do stałej współpracy udało się wybrać dopiero teraz. (mp).
Grupa PZU w październiku 2019 roku nawiązała współpracę z D*fusion communication. Agencja świadczy usługi public relations na rzecz ubezpieczyciela, prowadzi działania o charakterze wizerunkowym oraz wspiera go w realizowaniu strategii komunikacji #NowePZU (która zakłada położenie nacisku na cyfryzację procesów i wykorzystanie nowych technologii), włącznie z komunikacją produktów i usług. Działania po stronie D*fusion nadzoruje Piotr Jamrogiewicz, Account Director.
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, w którym wzięło udział sześć agencji. Strony nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę. Od 2017 roku PZU współpracowało z agencjami PR wyłącznie projektowo; wcześniej miało stały kontrakt z On Board Public Relations (dziś OBTK). Po jego zakończeniu ubezpieczyciel próbował organizować przetarg, ale podmiot do stałej współpracy udało się wybrać dopiero teraz. (mp)