Radosław Różycki odpowiada za strategie komunikacyjne w KPRM

dodano: 
05.07.2018
komentarzy: 
0

Pod koniec czerwca 2018 roku Radosław Różycki przeszedł z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego – w którym pełnił funkcje dyrektora Centrum Informacyjnego oraz rzecznika prasowego – do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Został tam dyrektorem Departamentu Analiz i Strategii Komunikacyjnych.

Departament realizuje zadania w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych oraz analiz polityki wizerunkowej we współpracy z ciałami doradczymi i ośrodkami badawczymi. Codziennie sporządza raporty o wydarzeniach w kraju i na świecie, a także monitoruje prasę oraz media elektroniczne w kontekście aktywności medialnej premiera i jego kancelarii. Dział kierowany przez Różyckiego opracowuje też materiały informacyjne do użytku szefa rządu i kierownictwa KPRM oraz obsługuje zagranicznych dziennikarzy we współpracy z Centrum Informacyjnym Rządu i Departamentem Obsługi Medialnej.

Różycki jest następcą Tomasza Filla, który w maju 2018 roku dołączył do zarządu Polskiego Funduszu Rozwoju. W czasie wakatu na stanowisku dyrektora DAiSK jego obowiązki pełnił zastępca Stanisław Starnawski. W Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego Różyckiego zastąpiła natomiast Anna Pawłowska-Pojawa. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin