Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Rebranding marki Pan Pomidor. pan pomidor, polska marka gotowych dań kuchni warzywnej, poinformowała o rebrandingu. zmieniono nazwę, logo czy wygląd opakowań. odświeżona identyfikacja wizualna i nowy sposób komunikacji mają wyróżniać ofertę firmy na rynku i zachęcać polaków do spożywania warzyw, w tym także w daniach gotowych. w zmienionej nazwie marki dodano określenie „król warzyw”. w logo pojawiła się natomiast „zielona, królewska, szypułka-korona” – czytamy w przesłanych materiałach prasowych. poprzednie logo. zmieniono także wygląd etykiet, które mają w bardziej czytelny sposób prezentować informacje na temat produktów. „rebranding, a w szczególności odświeżony design marki pan pomidor, to początek zmian, jakie wdrażamy. chcemy nie tylko odpowiadać na stale rosnące oczekiwania i potrzeby polskich konsumentów, ale jednocześnie kreować ich zachowania, zachęcając do częstszego spożywania posiłków opartych na warzywach” – mówi aleksandra kaszkowiak-niewola, marketing manager pan pomidor. modyfikacje nazwy, logo i etykiet to pierwszy etap zmian. w iv kwartale 2018 roku firma chce wprowadzić do sprzedaży kolejne nowości w ramach swojej oferty. za graficzną oraz strategiczną część rebrandingu odpowiada agencja touch ideas. działania w digitalu i social mediach prowadzi firma carla zuri. przygotowaniem i realizacją strategii pr zajmuje się natomiast contrust communication. (pp).
Pan Pomidor, polska marka gotowych dań kuchni warzywnej, poinformowała o rebrandingu. Zmieniono nazwę, logo czy wygląd opakowań. Odświeżona identyfikacja wizualna i nowy sposób komunikacji mają wyróżniać ofertę firmy na rynku i zachęcać Polaków do spożywania warzyw, w tym także w daniach gotowych.
W zmienionej nazwie marki dodano określenie „Król Warzyw”. W logo pojawiła się natomiast „zielona, królewska, szypułka-korona” – czytamy w przesłanych materiałach prasowych.

Poprzednie logo
Zmieniono także wygląd etykiet, które mają w bardziej czytelny sposób prezentować informacje na temat produktów.
„Rebranding, a w szczególności odświeżony design marki Pan Pomidor, to początek zmian, jakie wdrażamy. Chcemy nie tylko odpowiadać na stale rosnące oczekiwania i potrzeby polskich konsumentów, ale jednocześnie kreować ich zachowania, zachęcając do częstszego spożywania posiłków opartych na warzywach” – mówi Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, Marketing Manager Pan Pomidor.
Modyfikacje nazwy, logo i etykiet to pierwszy etap zmian. W IV kwartale 2018 roku firma chce wprowadzić do sprzedaży kolejne nowości w ramach swojej oferty.
Za graficzną oraz strategiczną część rebrandingu odpowiada agencja Touch Ideas. Działania w digitalu i social mediach prowadzi firma Carla Zuri. Przygotowaniem i realizacją strategii PR zajmuje się natomiast ConTrust Communication. (pp)