Rebranding. Parki handlowe Pradery przekształciły się w HOMEPARK

dodano: 
20.10.2017
komentarzy: 
0

Jak informuje firma Pradera, obecny właściciel czterech parków handlowych mieszczących się w Warszawie, Poznaniu i Katowicach, od 17 października 2017 roku obiekty mają nową nazwę i zmienioną identyfikację wizualną. Rebranding jest konsekwencją umowy, którą zawarła Pradera podczas zakupu kompleksów budowlanych od IKEA Centers.

Pradera – specjalistyczny fundusz zarządzający aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji – podpisał kontrakt z byłym właścicielem parków handlowych – firmą IKEA Centers – w marcu 2017 roku. Jak dowiedziało się PRoto.pl, w ramach umowy wartej 900 milionów euro przedsiębiorstwo nabyło 25 obiektów w ośmiu krajach w Europie, w tym cztery w Polsce: Park Handlowy Targówek w Warszawie oraz Park Handlowy Janki, Park Handlowy Rawa w Katowicach i Park Handlowy Franowo w Poznaniu. Centra zostały przejęte 7 kwietnia 2017 roku, w Polsce początkowo otrzymując nazwy przejściowe: Janki Park, Targówek Park, Rawa Park, Franowo Park.

Nowy właściciel miał dowolność w zaproponowaniu nazwy. Ostatecznie parki handlowe otrzymały nazwę HOMEPARK, a rebranding objął całe nabyte dotychczas portfolio – także w pozostałych krajach europejskich. Dotyczył on także identyfikacji wizualnej (w tym logotypu), przebudowy stron internetowych oraz wprowadzenia nowej kampanii reklamowej. Projekt identyfikacji przygotowała firma reklamowa KUC.


HOMEPARK Janki

„Zmiana nazwy i logo to pierwszy krok w  długofalowej strategii zarządzania marką HOMEPARK” – mówi Michał Pszkit, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami w Europie Środkowo-Wschodniej w BNP Paribas Real Estate Poland. Jak tłumaczy Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera: „HOMEPARK będzie miejscem zakupów dla osób dbających o dom i własne otoczenie, pokazującym przestrzeń życiową w sposób praktyczny, wygodny i niezobowiązujący”.

Planowana jest także nowa kampania reklamowa obiektów HOMEPARK, którą realizuje KUC, pod hasłem „Domowe Historie”. Ma ona za zadanie zbudować wizerunek marki HOMEPARK, komunikując ją jako „bliską codziennego życia i rozumiejącą prawdziwych ludzi”.

(bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin