.

 

Rebranding. Przeagencja z nową nazwą

dodano: 
05.10.2016
komentarzy: 
0

Istniejąca od 10 lat na rynku i od 2015 roku będąca cześcią grupy medialnej Polska Press Przeagencja zmieniła nazwę. Od teraz to Truly.

Źródło: YouTube/TrulyAgency

Według agencji, kampanie reklamowe powinny opierać się na prawdziwych insightach i potrzebach konsumentów. To właśnie ma odzwierciedlać nowa nazwa.

The Way It Should Be - tak z kolei brzmi hasło nawiązujące zarówno do przygotowywania kampanii 360 zgodnie z oczekiwaniami odbiorców, obsługi klientów poprzez budowanie relacji, jak i rozliczania się z prowadzonych projektów.

Jak informuje Truly, chcąc budować transparentny wizerunek i partnerskie podejście do klientów, wprowadza model rozliczania się za efektywność tworzonych kreacji oraz kampanii.

Zmienione zostały także identyfikacja wizualna oraz strona internetowa agencji.

„Zmiana nazwy wynika z ważnych dla nas powodów. Po pierwsze chcemy podkreslić zakończenie procesu integracji z Grupa Polska Press, która poszerza nasze kompetencje i daje unikalną przewagę na rynku. Po drugie chcemy zaakcentować nasz sposób myślenia o współpracy klient - agencja. Wprowadzamy model rozliczania za efekty, jakie przyniosą realizowane przez nas projekty. Mówimy o efektywnosci każdego działu: od kreacji, przez redakcje social media, na client service kończąc” - mówi Wacław Wykrytowicz, prezes zarządu Truly.

Więcej informacji tutaj.

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin