Reebok ujednolica logo na wszystkich produktach

dodano: 
20.11.2019
komentarzy: 
0

Od 2020 roku wszystkie produkty Reeboka będą miały ujednolicone logo – informuje marka na stronie news.reebok.com. Jak czytamy, identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać skrzyżowanie fitnessu i mody. Znak powstał z połączenia dotychczasowego logo wektorowego oraz wordmarku „drop-R” (znaku słownego).

Celem zmian jest pokazanie, jak ważne dla marki jest jej dziedzictwo oraz połączenie „bogatej spuścizny i ekscytującej przyszłości”.

logo Reebok

Nowe logo

„Pod jednym ujednoliconym logo wszystkie nasze produkty będą częścią jednej przejrzystej i zgodnej opowieści” – mówi Karen Reuther, VP of Creative Direction w Reeboku. „Wektor został stworzony jako logotyp z ikonicznych reebokowych bocznych pasków i krzyżowego wzoru, którego historia ma ponad pięćdziesiąt lat” – dodaje.

Jak czytamy dalej, wektorowe logo zostało po raz pierwszy użyte w 1992 roku i do tej pory pojawiało się na klasycznych produktach marki. Nowy znak jest unowocześnioną jego wersją.

loga

Porównanie pierwszego logo z nowym

Nowy logotyp pojawi się na wszystkich produktach marki – zarówno tych sportowych, jak i lifestylowych: ubraniach, butach i akcesoriach. Firma ogłosiła także, że jeszcze w listopadzie 2019 roku wypuści ekskluzywną kolekcję z linii sportowej, na której będzie znajdował się już nowy znak.

Ostatnio używane przez firmę logo delta będzie nadal pojawiać się na wybranych produktach z linii CrossFit i ubraniach UFC.

logo delta

Dotychczasowe logo delta

(ak)

Źródło:

news.reebok.com, REEBOK UNIFIES UNDER ONE LOGO, ONE WORDMARK, 06.11.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin