piątek, 5 grudnia, 2025

Rewolucja w marce Delecta

Marka spożywcza Delecta wprowadza zmiany. Zaplanowano rebranding całego portfolio, przygotowano nową strategię i odświeżono komunikację.

Nowe pozycjonowanie skupia się na emocjach i smaku, co ma wyrażać hasło „Delektujmy się smakiem”. Marka podkreśla w ten sposób „wartość wspólnego delektowania się smakiem wypieków i deserów, jednocześnie otwierając się na młodsze pokolenie konsumentów”.

Zmiany mają cel biznesowy. Delecta chce odbudować pozycję rynkową, wzmocnić relację z klientami i zwrócić na siebie uwagę młodszych konsumentów.

Odświeżeniu uległy m.in. logo, typografia i kolor opakowań. Kluczowym elementem identyfikacji jest czerwony panel w kropki, który znajdzie się na wszystkich opakowaniach produktów marki.

Produkty w nowej odsłonie trafiają obecnie na półki sklepowe – będą pojawiać się w sprzedaży etapami. Wymiana opakowań ma zostać zakończona jeszcze w 2025 roku. Proces poprzedziły badania jakościowe i ilościowe zlecone przez Foodwell, które wykazały, że wizualna odsłona marki wymaga odświeżenia.

Zmianie identyfikacji marki towarzyszyć będzie szeroko zasięgowa kampania 360, z naciskiem na TV, OOH, digital, POS i prasę. Nowe hasło „Delektujmy się smakiem” stanie się osią wszystkich działań komunikacyjnych. Jak przekazuje Delecta, to największa zmiana wizerunkowa w historii marki.

„Nowa identyfikacja wizualna marki Delecta to dopiero początek. Traktujemy ją jako otwarcie nowego rozdziału w historii marki, w którym kluczową rolę będzie odgrywać spójna komunikacja i inwestycje marketingowe, a także przemyślany rozwój portfolio” – podsumowała Beata Moczulak, Senior Brand Manager marki Delecta. (ko)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj