Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Rolinger PR i ROmedia dołączyły do SAPR. do stowarzyszenia agencji public relations pod koniec lutego 2025 roku dołączyły dwie nowe agencje: rolinger pr i romedia. „nowi członkowie zgodnie podkreślają, że liczą na współpracę i wymianę doświadczeń, które będą sprzyjać rozwojowi agencji i coraz lepszej jakości usług public relations na polskim rynku” – czytamy w komunikacie. rolinger pr od ponad dekady współpracuje z markami osobistymi, start-upami i firmami z sektora mśp, którym pomaga budować rozpoznawalność i wizerunek. agencja specjalizuje się w projektowaniu strategicznych kampanii wizerunkowych, media relations, content marketingu oraz kompleksowej obsłudze medialnej wydarzeń. realizuje nie tylko działania pr, lecz także aktywności edukacyjne: szkolenia i mentoringi poświęcone skutecznemu wykorzystywaniu narzędzi pr do budowania rozpoznawalności marki. „wierzymy, że współpraca i wymiana doświadczeń w ramach stowarzyszenia pozwolą na jeszcze skuteczniejsze działania na rzecz transparentnej i etycznej komunikacji. jako agencja, która wspiera firmy w budowaniu reputacji i strategicznym zarządzaniu wizerunkiem, widzimy ogromną wartość w dialogu między ekspertami pr, a także w inicjatywach, które kształtują przyszłość naszej branży” – mówi danuta rolinger-bednarska, ceo rolinger pr. romedia to z kolei agencja pr z 20-letnim stażem, łącząca strategiczne myślenie z kreatywnymi rozwiązaniami. jej założycielem oraz prezesem jest robert olak, były dziennikarz polskiej agencji prasowej i wydawca „kuriera lubelskiego”, największej gazety w regionie. romedia specjalizuje się w budowaniu trwałych relacji z mediami, komunikacji kryzysowej i doradztwie w kwestiach wizerunkowych. agencja oferuje opracowanie strategii pr, organizację eventów oraz prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych. agencja obsługuje instytucje samorządowe oraz klientów komercyjnych m.in. z sektora medycznego, lotniczego, fmcg, finansów, kultury i edukacji. „mamy nadzieję, że współpraca z sapr będzie świetną okazją do wymiany doświadczeń, a także nowych inspiracji w kontekście zmieniających się potrzeb naszych klientów” – mówi robert olak, prezes romedia. aktualnie sapr zrzesza 41 agencji. (mb).
Do Stowarzyszenia Agencji Public Relations pod koniec lutego 2025 roku dołączyły dwie nowe agencje: Rolinger PR i ROmedia. „Nowi członkowie zgodnie podkreślają, że liczą na współpracę i wymianę doświadczeń, które będą sprzyjać rozwojowi agencji i coraz lepszej jakości usług public relations na polskim rynku” – czytamy w komunikacie.
Rolinger PR od ponad dekady współpracuje z markami osobistymi, start-upami i firmami z sektora MŚP, którym pomaga budować rozpoznawalność i wizerunek. Agencja specjalizuje się w projektowaniu strategicznych kampanii wizerunkowych, media relations, content marketingu oraz kompleksowej obsłudze medialnej wydarzeń. Realizuje nie tylko działania PR, lecz także aktywności edukacyjne: szkolenia i mentoringi poświęcone skutecznemu wykorzystywaniu narzędzi PR do budowania rozpoznawalności marki.
„Wierzymy, że współpraca i wymiana doświadczeń w ramach Stowarzyszenia pozwolą na jeszcze skuteczniejsze działania na rzecz transparentnej i etycznej komunikacji. Jako agencja, która wspiera firmy w budowaniu reputacji i strategicznym zarządzaniu wizerunkiem, widzimy ogromną wartość w dialogu między ekspertami PR, a także w inicjatywach, które kształtują przyszłość naszej branży” – mówi Danuta Rolinger-Bednarska, CEO Rolinger PR.
ROmedia to z kolei agencja PR z 20-letnim stażem, łącząca strategiczne myślenie z kreatywnymi rozwiązaniami. Jej założycielem oraz prezesem jest Robert Olak, były dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej i wydawca „Kuriera Lubelskiego”, największej gazety w regionie. ROmedia specjalizuje się w budowaniu trwałych relacji z mediami, komunikacji kryzysowej i doradztwie w kwestiach wizerunkowych. Agencja oferuje opracowanie strategii PR, organizację eventów oraz prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych. Agencja obsługuje instytucje samorządowe oraz klientów komercyjnych m.in. z sektora medycznego, lotniczego, FMCG, finansów, kultury i edukacji.
„Mamy nadzieję, że współpraca z SAPR będzie świetną okazją do wymiany doświadczeń, a także nowych inspiracji w kontekście zmieniających się potrzeb naszych klientów” – mówi Robert Olak, prezes ROmedia.
Aktualnie SAPR zrzesza 41 agencji. (mb)