.

 

ROOTS ponownie z obsługą PR-ową marek Królewskie, Specjal i Warka

dodano: 
14.03.2018
komentarzy: 
0

ROOTS wygrało trwające od grudnia 2017 roku przetargi organizowane przez Grupę Żywiec na obsługę PR-ową trzech marek z portfolio firmy. Od połowy lutego 2018 roku agencja realizuje działania dla piw Królewskie i Królewskie Niefiltrowane, a od marca 2018 roku również dla marek Specjal i Warka.

Do zadań ROOTS należą media relations, realizacja akcji specjalnych oraz współpraca z influencerami. Za działania dla marki Królewskie odpowiada Agnieszka Sałkowska, Senior Account Manager, brandem Specjal zajmuje się Dominika Mazur, Junior Account Executive, a piwem Warka – Karolina Ostrowska, Client Service Director. Nadzór nad wszystkimi działaniami sprawuje natomiast Anna Godzisz, Managing Partner.

Poprzednio marki Królewskie, Specjal i Warka również były obsługiwane przez agencję ROOTS.

Strony nie informują o pozostałych szczegółach współpracy.

ROOTS i Grupa Żywiec korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin