piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryRozalia Derewenda-Zasłona odpowiada za komunikację i PR marki Świat Zdrowia

Rozalia Derewenda-Zasłona odpowiada za komunikację i PR marki Świat Zdrowia

Wraz z początkiem sierpnia 2025 roku Rozalia Derewenda-Zasłona dołączyła do Grupy Neuca, producenta i dystrybutora wyrobów farmaceutycznych w Polsce. Objęła ona stanowisko kierowniczki ds. PR i komunikacji obszaru pacjenta i odpowiada za działania wizerunkowe dla operatora medycznego Świat Zdrowia. Do tej pory przez 13 lat była związana z Grupą PZU, gdzie zajmowała się m.in. rozwijaniem marki PZU Zdrowie.

Czytaj więcej: Rozalia Derewenda-Zasłona po 13 latach odchodzi z PZU

Grupa Neuca obecnie intensywnie rozwija obszar opieki medycznej i ubezpieczeń zdrowotnych. Oprócz marki Świat Zdrowia, w portfolio firmy znajdują się także m.in.: towarzystwo ubezpieczeniowe TU Zdrowie, producent farmaceutyczny Synoptis Pharma i platforma e-commerce Apteline.

Na stanowisku kierowniczki ds. PR i komunikacji obszaru pacjenta Derewenda-Zasłona odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacji marki Świat Zdrowia, wsparcie promocji placówek medycznych i produktów zdrowotnych, a także za współpracę z mediami i partnerami społecznymi. Jest odpowiedzialna także za edukację zdrowotną.

Rozalia Derewenda-Zasłona to ekspertka komunikacji specjalizująca się w obszarze zdrowia i ubezpieczeń. Do tej pory przez 13 lat pracowała dla Grupy PZU. W ostatnich latach obejmowała stanowisko kierowniczki zespołu komunikacji i sponsoringu, gdzie zajmowała się budowaniem struktur komunikacji oraz rozwijaniem marki PZU Zdrowie. Odpowiadała za PR korporacyjny, media relations, social media i content marketing, sponsoring i CSR, a także komunikację wewnętrzną. Derewenda-Zasłona jest członkinią PSPR oraz autorką artykułów w prasie branżowej. Posiada certyfikat DIMAQ Professional.

Wcześniej zdobywała doświadczenie w zarządzaniu projektami i produktami ubezpieczeniowymi, marketingu produktowym i obszarze relacji z klientem. Realizowała także projekty promujące zdrowie i naukę we współpracy z instytucjami akademickimi i partnerami społecznymi.

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej na kierunku zarządzanie. Ukończyła również studia podyplomowe public relations na SGH oraz zarządzanie promocją zdrowia i profilaktyką chorób na Uczelni Łazarskiego. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj