Rozpoznawalna marka

dodano: 
19.10.2004
komentarzy: 
0

Grzegorz Kiszluk, w artykule „Pierwszy milion od taty...” stwierdza, że „najkrótszą drogą do sukcesu w biznesie, co w prosty sposób zawsze przekłada się na sprzedaż czy to produktu, czy to usługi, czy idei, jest stworzenie dobrze rozpoznawalnej marki”. Przywołuje przy tej okazji wyniki badań, które zostały przeprowadzone przez SMG/KRC na próbie ekspertów zajmujących się marketingiem w największych polskich firmach. Wynika z nich, że w budowaniu rozpoznawalnych i dobrze upozycjonowanych marek pomagają polskim przedsiębiorcom głównie agencje reklamowe (42%). Agencje public relations, podobnie jak agencje konsultingowo-strategiczne, otrzymały tylko 15%.

Źródło:

Gazeta Prawna, Pierwszy milion od taty ..., 19.10.04, s. 14
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin