Na początku grudnia 2024 roku działalność rozpoczęła nowa agencja reklamowa – SLOWoTWÓRCY. Właścicielem i założycielem jest Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e – firmy, do której należy nowa agencja.
„Realizujemy projekty dla firm, które stawiają na treści nadające się do czytania, a nie tylko bezmyślnego scrollowania” – mówi Koczorowski. Zapowiada także, że klienci nigdy nie otrzymają treści przygotowanych przez sztuczną inteligencję. „Jestem je w stanie rozpoznać błyskawicznie, ponieważ brak im duszy, tak potrzebnej w dzisiejszych czasach” – dodaje właściciel firmy.
Wśród usług oferowanych przez agencję SLOWoTWÓRCY są m.in.:
- tworzenie nazw,
- projektowanie marek,
- copywriting,
- pełna obsługa PR
- doradztwo komunikacyjne.
„Przytłoczony nadmiarem krótkich, byle jakich treści zalewających media społecznościowe, zauważyłem ogromną niszę – firmy, których nie ma w social mediach, dla których nie liczą się »lajki« czy udostępnienia, a wartościowy content” – mówi Koczorowski.
Jak wyjaśnia, nazwa agencji wskazuje, że w centrum jej uwagi jest słowo oraz proces tworzenia z nim związany. Co więcej, podkreśla ona także, że firma działa w „duchu SLOW”, co jest też jej hasłem przewodnim.
Krzysztof Koczorowski to ekspert w zakresie public relations oraz namingu z 20-letnim doświadczeniem. Opracował i wdrożył kilkadziesiąt strategii komunikacyjnych zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i firm rodzinnych. Absolwent programu MBA oraz studiów podyplomowych: innowacyjne zarządzanie marką, projektowanie usług, psychologia w biznesie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
(mb)