środa, 15 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościRusza agencja SLOWoTWÓRCY. Zamierza „iść na przekór modom na krótkie, łatwe w...

Rusza agencja SLOWoTWÓRCY. Zamierza „iść na przekór modom na krótkie, łatwe w odbiorze treści”

Na początku grudnia 2024 roku działalność rozpoczęła nowa agencja reklamowa – SLOWoTWÓRCY. Właścicielem i założycielem jest Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e – firmy, do której należy nowa agencja.

„Realizujemy projekty dla firm, które stawiają na treści nadające się do czytania, a nie tylko bezmyślnego scrollowania” – mówi Koczorowski. Zapowiada także, że klienci nigdy nie otrzymają treści przygotowanych przez sztuczną inteligencję. „Jestem je w stanie rozpoznać błyskawicznie, ponieważ brak im duszy, tak potrzebnej w dzisiejszych czasach” – dodaje właściciel firmy.

Wśród usług oferowanych przez agencję SLOWoTWÓRCY są m.in.:

  • tworzenie nazw,
  • projektowanie marek,
  • copywriting,
  • pełna obsługa PR
  • doradztwo komunikacyjne.

„Przytłoczony nadmiarem krótkich, byle jakich treści zalewających media społecznościowe, zauważyłem ogromną niszę – firmy, których nie ma w social mediach, dla których nie liczą się »lajki« czy udostępnienia, a wartościowy content” – mówi Koczorowski.

Jak wyjaśnia, nazwa agencji wskazuje, że w centrum jej uwagi jest słowo oraz proces tworzenia z nim związany. Co więcej, podkreśla ona także, że firma działa w „duchu SLOW”, co jest też jej hasłem przewodnim.

Krzysztof Koczorowski to ekspert w zakresie public relations oraz namingu z 20-letnim doświadczeniem. Opracował i wdrożył kilkadziesiąt strategii komunikacyjnych zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i firm rodzinnych. Absolwent programu MBA oraz studiów podyplomowych: innowacyjne zarządzanie marką, projektowanie usług, psychologia w biznesie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Krzysztof Koczorowski

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj