Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Rusza szósta edycja kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. w marcu 2025 roku wystartowała szósta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „porozmawiajmy szczerze o otyłości”, której inicjatorem jest novo nordisk. jej celem jest budowanie w społeczeństwie świadomości, że osoby borykające się z otyłością zasługują na empatię i wyrozumiałość – tak jak w przypadku innych chorób. tegoroczne odsłona koncentruje się na chorobach układu sercowo-naczyniowego. kampania 360° obejmuje działania online, media społecznościowe, kina, radio, dooh oraz akcję ambientową. celem kolejnej odsłony ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej jest dalsza edukacja na temat wpływu nadmiernej masy ciała na zdrowie. w tym roku inicjatorzy szczególny nacisk kładą na choroby układu sercowo-naczyniowego, które należą do najczęstszych powikłań otyłości. działania w ramach akcji skoncentrowane są wokół hasła „słuchaj serca. lecz otyłość”. jak podkreślają organizatorzy kampanii, jednym największych wyzwań w obszarze otyłości jest utrzymanie motywacji oraz dostrzeżenie, że „każdy krok ku zdrowiu ma znaczenie”. z tego względu nowa odsłona kampanii rozpoczęła się akcją ambientową w przestrzeni miejskiej, która ma symbolizować tę drogę. w centrum warszawy na schodach przy złotych tarasach pojawiła się motywacyjna grafika, która ma skłonić odbiorców do refleksji nad zdrowiem. autorką projektu jest martyna wędzicka-obuchowicz, projektantka graficzna i wykładowczyni akademicka. „jej praca, inspirowana rytmem bijącego serca – symbolem życia, zdrowia i troski – odzwierciedla tegoroczne przesłanie kampanii” – dowiadujemy się. instalację można oglądać do 19 kwietnia 2025 roku. ponadto w ramach kampanii prowadzonych jest szereg działań zarówno online, jak i offline. materiały promocyjne wyświetlane będą na nośnikach dooh w centrach handlowych, biurowcach oraz placówkach medycznych medicover. w digitalu organizatorzy skupili się przede wszystkim na edukacji poprzez atrakcyjne i angażujące treści, takie jak materiały wideo, posty i relacje w social mediach, quizy, kalkulatory czy infografiki. w ramach inicjatywy powstały także spoty, których bohaterem jest robert kudelski, aktor i ambasador kampanii od trzech edycji. materiały promocyjne będą wyświetlane w sieciach kin cinema city, multikino i helios. emisja spotu pojawi się również w wybranych stacjach radiowych. integralną częścią kampanii są działania public relations, których celem jest zwiększanie społecznej świadomości na temat otyłości, budowanie relacji z mediami oraz angażowanie kluczowych interesariuszy – ekspertów, liderów opinii, pacjentów oraz partnerów. kluczowym elementem inicjatywy jest też rozpowszechnienie opinii ekspertów oraz głosów ambasadorów. za stworzenie i realizację strategii komunikacyjnej kampanii, przygotowanie treści edukacyjnych, współpracę z ambasadorami i twórcami internetowymi oraz organizację wydarzeń wspierających promocję kampanii odpowiada ahava pr. agencja po raz trzeci zajmuje się komunikacją tej inicjatywy. spoty wyreżyserował aleksander kropidłowski, a za ich produkcję odpowiadał dom produkcyjny truskavka. za kreację, w tym spoty audio i video oraz akcję ambientową, strategię, komercyjne działania mediowe oraz współprace influencerskie odpowiada flywheel pr. agencję przy planowaniu i zakupie mediów wspiera phd. działania digital marketingowe, w tym strategię social media, digital & social key visual, kampanie płatne, seo, wsparcie techniczne i analitykę, prowadzi agencja whites. (kn).
W marcu 2025 roku wystartowała szósta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”, której inicjatorem jest Novo Nordisk. Jej celem jest budowanie w społeczeństwie świadomości, że osoby borykające się z otyłością zasługują na empatię i wyrozumiałość – tak jak w przypadku innych chorób. Tegoroczne odsłona koncentruje się na chorobach układu sercowo-naczyniowego. Kampania 360° obejmuje działania online, media społecznościowe, kina, radio, DOOH oraz akcję ambientową.
Celem kolejnej odsłony ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej jest dalsza edukacja na temat wpływu nadmiernej masy ciała na zdrowie. W tym roku inicjatorzy szczególny nacisk kładą na choroby układu sercowo-naczyniowego, które należą do najczęstszych powikłań otyłości. Działania w ramach akcji skoncentrowane są wokół hasła „Słuchaj serca. Lecz otyłość”.
Jak podkreślają organizatorzy kampanii, jednym największych wyzwań w obszarze otyłości jest utrzymanie motywacji oraz dostrzeżenie, że „każdy krok ku zdrowiu ma znaczenie”. Z tego względu nowa odsłona kampanii rozpoczęła się akcją ambientową w przestrzeni miejskiej, która ma symbolizować tę drogę.
W centrum Warszawy na schodach przy Złotych Tarasach pojawiła się motywacyjna grafika, która ma skłonić odbiorców do refleksji nad zdrowiem. Autorką projektu jest Martyna Wędzicka-Obuchowicz, projektantka graficzna i wykładowczyni akademicka. „Jej praca, inspirowana rytmem bijącego serca – symbolem życia, zdrowia i troski – odzwierciedla tegoroczne przesłanie kampanii” – dowiadujemy się. Instalację można oglądać do 19 kwietnia 2025 roku.
Ponadto w ramach kampanii prowadzonych jest szereg działań zarówno online, jak i offline. Materiały promocyjne wyświetlane będą na nośnikach DOOH w centrach handlowych, biurowcach oraz placówkach medycznych Medicover. W digitalu organizatorzy skupili się przede wszystkim na edukacji poprzez atrakcyjne i angażujące treści, takie jak materiały wideo, posty i relacje w social mediach, quizy, kalkulatory czy infografiki.
W ramach inicjatywy powstały także spoty, których bohaterem jest Robert Kudelski, aktor i ambasador kampanii od trzech edycji. Materiały promocyjne będą wyświetlane w sieciach kin Cinema City, Multikino i Helios. Emisja spotu pojawi się również w wybranych stacjach radiowych.
Integralną częścią kampanii są działania public relations, których celem jest zwiększanie społecznej świadomości na temat otyłości, budowanie relacji z mediami oraz angażowanie kluczowych interesariuszy – ekspertów, liderów opinii, pacjentów oraz partnerów. Kluczowym elementem inicjatywy jest też rozpowszechnienie opinii ekspertów oraz głosów ambasadorów.
Za stworzenie i realizację strategii komunikacyjnej kampanii, przygotowanie treści edukacyjnych, współpracę z ambasadorami i twórcami internetowymi oraz organizację wydarzeń wspierających promocję kampanii odpowiada Ahava PR. Agencja po raz trzeci zajmuje się komunikacją tej inicjatywy.
Spoty wyreżyserował Aleksander Kropidłowski, a za ich produkcję odpowiadał dom produkcyjny Truskavka.Za kreację, w tym spoty audio i video oraz akcję ambientową, strategię, komercyjne działania mediowe oraz współprace influencerskie odpowiada Flywheel PR. Agencję przy planowaniu i zakupie mediów wspiera PHD. Działania digital marketingowe, w tym strategię social media, Digital & Social Key Visual, kampanie płatne, SEO, wsparcie techniczne i analitykę, prowadzi agencja Whites. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Rusza szósta edycja kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. w marcu 2025 roku wystartowała szósta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „porozmawiajmy szczerze o otyłości”, której inicjatorem jest novo nordisk. jej celem jest budowanie w społeczeństwie świadomości, że osoby borykające się z otyłością zasługują na empatię i wyrozumiałość – tak jak w przypadku innych chorób. tegoroczne odsłona koncentruje się na chorobach układu sercowo-naczyniowego. kampania 360° obejmuje działania online, media społecznościowe, kina, radio, dooh oraz akcję ambientową. celem kolejnej odsłony ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej jest dalsza edukacja na temat wpływu nadmiernej masy ciała na zdrowie. w tym roku inicjatorzy szczególny nacisk kładą na choroby układu sercowo-naczyniowego, które należą do najczęstszych powikłań otyłości. działania w ramach akcji skoncentrowane są wokół hasła „słuchaj serca. lecz otyłość”. jak podkreślają organizatorzy kampanii, jednym największych wyzwań w obszarze otyłości jest utrzymanie motywacji oraz dostrzeżenie, że „każdy krok ku zdrowiu ma znaczenie”. z tego względu nowa odsłona kampanii rozpoczęła się akcją ambientową w przestrzeni miejskiej, która ma symbolizować tę drogę. w centrum warszawy na schodach przy złotych tarasach pojawiła się motywacyjna grafika, która ma skłonić odbiorców do refleksji nad zdrowiem. autorką projektu jest martyna wędzicka-obuchowicz, projektantka graficzna i wykładowczyni akademicka. „jej praca, inspirowana rytmem bijącego serca – symbolem życia, zdrowia i troski – odzwierciedla tegoroczne przesłanie kampanii” – dowiadujemy się. instalację można oglądać do 19 kwietnia 2025 roku. ponadto w ramach kampanii prowadzonych jest szereg działań zarówno online, jak i offline. materiały promocyjne wyświetlane będą na nośnikach dooh w centrach handlowych, biurowcach oraz placówkach medycznych medicover. w digitalu organizatorzy skupili się przede wszystkim na edukacji poprzez atrakcyjne i angażujące treści, takie jak materiały wideo, posty i relacje w social mediach, quizy, kalkulatory czy infografiki. w ramach inicjatywy powstały także spoty, których bohaterem jest robert kudelski, aktor i ambasador kampanii od trzech edycji. materiały promocyjne będą wyświetlane w sieciach kin cinema city, multikino i helios. emisja spotu pojawi się również w wybranych stacjach radiowych. integralną częścią kampanii są działania public relations, których celem jest zwiększanie społecznej świadomości na temat otyłości, budowanie relacji z mediami oraz angażowanie kluczowych interesariuszy – ekspertów, liderów opinii, pacjentów oraz partnerów. kluczowym elementem inicjatywy jest też rozpowszechnienie opinii ekspertów oraz głosów ambasadorów. za stworzenie i realizację strategii komunikacyjnej kampanii, przygotowanie treści edukacyjnych, współpracę z ambasadorami i twórcami internetowymi oraz organizację wydarzeń wspierających promocję kampanii odpowiada ahava pr. agencja po raz trzeci zajmuje się komunikacją tej inicjatywy. spoty wyreżyserował aleksander kropidłowski, a za ich produkcję odpowiadał dom produkcyjny truskavka. za kreację, w tym spoty audio i video oraz akcję ambientową, strategię, komercyjne działania mediowe oraz współprace influencerskie odpowiada flywheel pr. agencję przy planowaniu i zakupie mediów wspiera phd. działania digital marketingowe, w tym strategię social media, digital & social key visual, kampanie płatne, seo, wsparcie techniczne i analitykę, prowadzi agencja whites. (kn).