.

 

Ruszyła nowa agencja – PR LAB

dodano: 
06.11.2023
komentarzy: 
0

Na polskim rynku PR działalność rozpoczęła nowa agencja – PR LAB. Jej założycielką jest Beata Cioczek.

Firma, funkcjonująca od września 2023 roku, specjalizuje się w usługach z zakresu strategicznej komunikacji, działań media relations oraz relacji inwestorskich.

PR LAB zajmuje się zintegrowaną komunikacją, łączącą PR korporacyjny, produktowy, employer branding, content marketing oraz relacje inwestorskie. Agencja zapewnia m.in. wsparcie w debiutach giełdowych IPO czy przejęciach, komunikację spółek na rynku kapitałowym lub firm poszukujących inwestorów. Ponadto, wspiera spółki w doradztwie kryzysowym oraz szkoleniach z wystąpień publicznych.

Logo PR LAB

Nowa agencja pracuje już dla spółek technologicznych, m.in. Tide Software, oraz z branży biotech. Ofertę kieruje jednak szerzej – również do klientów z branży nieruchomości, retail i e-commerce, finansowej czy automotive.

Założycielka PR LAB, Beata Cioczek, jest doradczynią PR i IR z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym. Ostatnio była związana z Clue PR, gdzie jako Account Director​ nadzorowała rozwój agencji i doradzała spółkom takim jak Benefit Systems, PayPal, LEGO, UBS, Dynatrace czy BlaBlacCar. Przed dołączeniem do Clue PR przez była związana z agencją M+G, gdzie prowadziła projekty dla takich firm jak Dom Development, CCC, Auto Partner, Mercor, Dino, TTMS, Carlsberg Polska, BNP Paribas czy Canal+. Ma również doświadczenie w komunikacji IPO (debiutów giełdowych), SPO, akwizycji oraz wsparciu relacji inwestorskich firm notowanych na GPW czy działań employerbrandingowych.

„Kilkanaście lat doświadczenia z polskimi i międzynarodowymi firmami, w tym spółkami giełdowymi, wykorzystuję w budowaniu zintegrowanych strategii komunikacyjnych, wsparciu firm w budowaniu ciekawych narracji wspierających markę oraz tworzeniu tzw. equity stories pod kątem inwestorów, czy w relacjach inwestorskich spółek z rynku kapitałowego. Połączenie tematów miękkich, ciekawych stories ze strategicznymi informacjami i danymi finansowymi pozwala tworzyć wartościowe i ciekawe treści docierające do różnych grup docelowych” – mówi Beata Cioczek.

Agencja współracuje obecnie z dwiema osobami, planowane jest jednak powiększenie zespołu. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin