.

 

Samsung wysyła klientów w kosmos

dodano: 
03.07.2017
komentarzy: 
0

Z okazji 39. rocznicy startu misji Sojuz 30, koreański producent elektroniki użytkowej stworzył aplikację VR Przegapiony Lot (ang. The Missed Spaceflight), dzięki której można przeżyć start rakiety bez ruszania się z domu.

Wraz z aplikacją wirtualnej rzeczywistości, udostępniony został dokument poświęcony generałowi Tadeuszowi Kuziorze – najmłodszemu spośród czterech polskich pilotów, którzy zostali wytypowani do misji Sojuz 30. Film ukazuje bardziej osobistą stronę przygotowań do lotu w kosmos, do którego ostatecznie w przypadku Kuziory nie doszło.

„Tworząc ten projekt, chcieliśmy udowodnić, że nie ma rzeczy niemożliwych, a sukces zależy tylko od naszego uporu i wytrwałości. Mam nadzieję, że Przegapiony Lot, który spełnia sen wielu o locie w kosmos, stanie się bodźcem do podążania za nawet najbardziej nieprawdopodobnymi marzeniami” – przekonuje Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Pomysłodawcą projektu jest agencja VML, która odpowiada również za jego komunikację w mediach społecznościowych. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja d*fusion Communication. Aplikację VR przygotowała firma MELT, a dokument – dom produkcyjny Papaya Films. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin