czwartek, 20 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościDama z łasiczką i Stańczyk w nowej kampanii Plusa

Dama z łasiczką i Stańczyk w nowej kampanii Plusa

Plus wystartował z nową kampanią promocyjną, w której łączy sztukę z najnowocześniejszymi narzędziami AI. Reklama promuje ofertę sieci komórkowej dostępną przy zakupie telefonu Samsung Galaxy S25 Ultra, który dzięki AI ułatwia realizację codziennych zadań za pomocą słownych poleceń.

W ramach kampanii promocyjnej powstały dwa 30-sekundowe spoty, w których występują najbardziej rozpoznawalne postaci ze świata sztuki – Dama z łasiczką i Stańczyk. W prezentowanych filmach pojawiają się współczesne interpretacje obrazów Leonarda da Vinci i Jana Matejki. „Zakotwiczone w kulturze sytuacje przybliżają ludzki aspekt technologii, która pomaga w codziennym życiu” – wyjaśnia Plus.

W spotach bohaterowie korzystają z nowego asystenta głosowego opartego na sztucznej inteligencji, który w tym wypadku pomaga im w nauce do egzaminu oraz planowaniu czasu wolnego. Narzędzie jest wbudowane w nowym modelu od Samsunga.

Spoty wspierają promocję dostępnej w Plusie oferty, która zapewnia użytkownikom abonament XL z rabatem przez rok oraz 500 zł zwrotu w gotówce od operatora przy zakupie telefonu Samsung Galaxy S25.

Działania promocyjne obecne są w telewizji, internecie oraz na nośnikach elektronicznych OOH.

Kampania została zrealizowana in-house przez Plusa. (kn)

Czytaj też: ALDI ożywia znane dzieła malarskie za pomocą AI. Wystartowała kampania

„#dlaKOLEGIpytam”. PZU Zdrowie zachęca mężczyzn do profilaktycznych badań

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj