Shumee – polska platforma społecznościowa wchodzi na rynek mobile

dodano: 
31.03.2017
komentarzy: 
0

Twórcy nowego medium społecznościowego opisują je jako platformę, na której każdy może „zaszumieć”. Shumee ma pomagać użytkownikom w wymianie opinii, poznawaniu zdania innych i podejmowaniu przemyślanych decyzji.

85 proc. Polaków rekomenduje produkty i usługi swoim znajomym, a 78 proc. konsumentów przed zakupem nowego produktu bierze pod uwagę opinie swoich znajomych – przywołują dane autorzy serwisu. Stąd Shumee opiera się wyłącznie na rekomendacjach społeczności – bez reklam i materiałów sponsorowanych. Użytkownicy mogą głosować, pytać o opinię i polecać swoje ulubione wydarzenia, miejsca czy produkty.

O pozycjonowaniu firm w Shumee mają decydować opinie użytkowników i intensywność interakcji. „Klienci ufają znajomym i autorytetom bardziej niż markom” – piszą twórcy serwisu. „Dlatego pora, żeby firmy budowały relacje z klientami na innym poziomie” – dodają.

Autorzy Shumee udostępnili pierwsze wersje aplikacji mobilnej na systemy iOS oraz Android. W przyszłości planowane jest dodanie sprzedaży produktów w ramach rozszerzenia profili w medium społecznościowym. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin