Sieć agencji Enterie poszerza się o nowych członków

dodano: 
06.07.2018
komentarzy: 
0

Enterie (niegdyś Enterie Collective) – sieć agencji PR specjalizująca się we wspieraniu podmiotów z branży nowych technologii – ma kilku nowych członków. Szwedzka agencja Four PR, wraz z dotychczasowym uczestnikiem kolektywu, duńską Kemp & Kjær, będzie pomagać klientom PR-owo we wchodzeniu na rynki skandynawskie. Dodatkowo, komunikację w krajach Beneluksu wesprze nowy holenderski partner sieci, MCS PR. Do Enterie dołączyły też londyńska Carrots Communications oraz mediolańska Doppia Elica.

Założycielem i reprezentantem sieci w Polsce jest agencja Profeina. „O zagranicznej ekspansji na poważnie myśli coraz więcej polskich firm technologicznych, my zaś dostajemy coraz więcej zapytań o wsparcie komunikacyjne ich międzynarodowych działań” – tłumaczy Magdalena Górak, Managing Partner Profeiny.

O powstaniu sieci Enterie agencja informowała w czerwcu 2017 roku. Wówczas partnerami Profeiny były agencje z Danii (wspomniana Kemp & Kjær), Francji (Com’I/O), Niemiec (m3 PR), Półwyspu Iberyjskiego (Canella PR) oraz Wielkiej Brytanii (MUSTARD PR). Nawiązanie współpracy z kolektywem ma ułatwić klientom ekspansję na zagraniczne, europejskie rynki. Enterie kieruje swoje usługi do firm technologicznych i start-upów. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin