wtorek, 15 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadrySokołów z nowym dyrektorem marketingu

Sokołów z nowym dyrektorem marketingu

Od początku lipca 2025 roku za rozwój marki Sokołów odpowiada Łukasz Kaszuba, który objął stanowisko dyrektora marketingu.

„W biurze marketingu będziemy się koncentrować na łamaniu kluczowych barier, tak aby zwiększać bazę konsumentów marki Sokołów. Jako marketingowiec jestem fanem Byrona Sharpa i uważam, że do tanga trzeba dwojga, a czasem nawet trojga, czyli: ‘mental availability’, ‘phisical availability’ i ‘porfolio availability’. Jestem przekonany że wspólnie z zespołem sprzedaży, R&D i operacjami sprawimy, że Sokołów zyska nową dynamikę i stanie się jeszcze większą firmą” – deklaruje Kaszuba.

Przez ostatnie siedem lat Kaszuba pełnił funkcję dyrektora marketingu w spółce Animex, do której należą marki Berlinki, Krakus czy Morliny. Wcześniej był związany z Jacobs Douwe Egberts, gdzie odpowiadał za rozwój marki Jacobs. Karierę zawodową rozpoczął w Mondelēz International – tam pracował dla marki Milka.

Kaszuba zastąpił Cezarego Jasińskiego, który dołączył do zarządu spółki Sokołów-Net jako wiceprezes ds. marketingu. Jasiński będzie teraz odpowiedzialny za opracowanie i realizację strategii marketingowej, która ma umożliwić rozwój nowego formatu sklepów marki. (ko)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj