Stor9_ powiększa zespół

dodano: 
11.02.2022
komentarzy: 
0

Na początku 2022 roku do agencji Stor9_, świadczącej usługi z zakresu influencer marketingu i produkcji contentu, dołączyły trzy nowe osoby. Zasilą działy influencer marketingu i new business.

W dziale influencer marketingu w styczniu 2022 roku pracę zaczęła Magdalena Łuba (po prawej stronie na zdjęciu głównym). Objęła stanowisko Influencer Marketing Specialist i zajmuje się w agencji całościową realizacją kampanii z influencerami, a także wspiera kreatywnie pozostałe zespoły w przygotowywaniu ofert dla potencjalnych klientów. Łuba wcześniej odpowiadała za PR i influencer marketing dla marki Pyszne.pl, a także dla firm Kukuła Healthy Food i Kondrat Wina Wybrane.

W lutym szeregi agencji zasiliła natomiast Agnieszka Starzyńska, która jako Senior Influencer Marketing Manager odpowiada za przygotowywanie ofert, prowadzenie projektów i wsparcie zespołu w realizowaniu kampanii influencermarketingowych. Ostatnio zajmowała się stworzeniem i realizacją strategii komunikacji dla SuperMenu by Anna Lewandowska. Wcześniej doświadczenie zdobywała w pracy dla firm m.in. z branży beauty, fashion, AGD, FMCG oraz alkoholi. Prowadziła dla nich zarówno działania PR, jak i influencer marketing.

Agnieszka Starzyńska i Magdalena Łuba raportują do Natalii Szymczyk - Head of Influencer Marketing agencji.

Jako New Business Manager dział handlowy wzmocniła Magdalena Krejpcio.

Niedawno do Stor9_ dołączył także Marek Myślicki, który objął nowo utworzone stanowisko Chief Growth Officera. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin