Strategia w social mediach: trzeba trafić do odbiorów mocnymi punktami

dodano: 
11.07.2014
komentarzy: 
0

„Często pytają mnie o to, ile godzin dziennie spędzam na Facebooku, ile czasu poświęcam na prowadzenie Twittera, jak szybko można wymyślić strategię działania. Odpowiedź jest prosta: nie ma prostej odpowiedzi” – tłumaczy Sebastian Vasta, szef strategii Quiip, na łamach PR Daily.

Autor tekstu, Sebastian Vasta, twierdzi, że potrzeba czasu, aby poprawnie prowadzić media społecznościowe, a osoby, które dopiero podejmują takie wyzwanie, mają twardy orzech do zgryzienia. „Najpierw należy zidentyfikować odbiorców, śledzić ich rozmowy, by potem móc do nich dołączyć. Trzeba im dać znać o swoim istnieniu w świecie social mediów. Chodzi przecież o budowanie wirtualnej społeczności” – podkreśla Vasta.

I zaznacza, że dobra strategia prowadzenia social mediów to przede wszystkim pisanie, projektowanie odpowiedniej treści, która pasuje do marki i przemówi do odbiorców swoimi mocnymi punktami. „Trzeba tworzyć własne treści, a nie bazować na już istniejących, retweetując je”- wyjaśnia.

Vasta zwraca ponadto uwagę na fakt, że każdy biznes rządzi się swoimi prawami i każda firma wykorzystuje możliwości mediów społecznościowych do własnych potrzeb i celów. „Co, jeśli już zbudowałeś społeczność i chcesz działać samodzielnie? Co, jeśli pewnego dnia otworzysz Twittera i będziesz musiał stanąć twarzą w twarz z potężnym kryzysem komunikacyjnym?” – pyta na koniec retorycznie szef strategii Quiip. (kd)

 


Social media w komunikacji firmy - sprawdź moduł internetowego kursu PR-u

 


 

 

Źródło:

Regan’s PR Daily, Why 34 minutes a day isn't enough for your social media, Sebastian Vasta, 10.07.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin