„To ma być happening, ale jego głównym celem jest przypomnienie łodzianom, że powstaje strategia dla ich miasta i czemu ma ona służyć. Nasza akcja to także forma konsultacji społecznych” – zaznacza na łamach Wyborczej Edyta Nosal – Steindel z krakowskiej agencji Demo Effective Launching, przygotowującej projekt strategii dla marki Łódź. Jak czytamy w gazecie, będzie on gotowy w listopadzie, a za jego powstanie miasto zapłaci 600 tys. złotych.
Strategię marki Łódź konsultują w budkach telefonicznych
W Łodzi właśnie rozpoczęły się nietypowe konsultacje społeczne, będące elementem procesu tworzenia nowej strategii promocyjnej marki tego miasta – informuje Gazeta Wyborcza. Uwagi łodzian będą nagrywane w specjalnie przygotowanych budkach telefonicznych, do których zapraszać będą animatorzy przebrani za funkcjonariuszy MO.
Łódzkie budki telefoniczne nie są pierwszym tego typu pomysłem agencji Demo Effective Launching – we wrzesniu zeszłego roku w Radomiu, nad którego strategią agencja ta pracowała, ustawiono szafę, która również nagrywała uwagi mieszkańców. (ks)