Sygma Bank z nowym rzecznikiem klientów

dodano: 
09.01.2014
komentarzy: 
2

Od nowego roku funkcję rzecznika klientów Sygma Banku pełni Magdalena Kosior. Wcześniej piastowała stanowisko Strategic Partnerships Managera.

W Sygma Banku Kosior pracuje od lipca 2007 roku. Początkowo zajmowała stanowisko Business Development Experta, następnie Key Account Managera oraz Strategic Partnerships Managera. Kosior jest absolwentką Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.

Poprzednio stanowisko rzecznika klientów oraz zarządzającego komunikacją korporacyjną zajmował Damian Ziąber. W dalszym ciągu będzie on odpowiadał za kontakty z mediami, jednak jako zewnętrzny dostawca usług dla banku. (kg)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
13.01.2014
10:00:34
DZ
(13.01.2014 10:00:34)
Nie, nie odszedł, jak wskazuje notka in fine. Działa dalej. I pozdrawia. Damian Ziąber
09.01.2014
15:09:05
Darth Vader
(09.01.2014 15:09:05)
A co się stało z Panem Damianem? Odszedł z zawodu? Tak tylko pytam.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin