Sylwia Snopkiewicz została nową dyrektor wykonawczą ds. sponsoringu w Orlenie. Informację przekazano w listopadzie 2025 roku. Wcześniej tę funkcję w koncernie paliwowym pełniła Lidia Kołucka, która odeszła z firmy.
Sylwia Snopkiewicz w zawodowej karierze związana była z agencją mediową Re58. Odpowiadała wówczas za client service, new business i przygotowanie założeń działania i rozwoju firmy. Ponadto kierowała marketingiem w Generali i odpowiadała za strategiczne projekty digital i komunikacyjne w Link4, ITI Neovision i iSpot. Współpracowała również z międzynarodowymi podmiotami, m.in. OMD, Initiative i Universal McCann, gdzie zajmowała się markami z rynku finansowego, retailowego i rozrywkowego. Ma 26-letnie doświadczenie w strategicznym marketingu, digital growth i budowaniu marek. Była także jurorką w konkursach Effie Awards oraz IAB Mixx Awards.
Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończyła także kierunek HR na Uczelni Łazarskiego. (km)


