Szwedzki McDonald’s z kampanią, która ma zwracać uwagę na problem dysleksji

dodano: 
08.10.2018
komentarzy: 
0

Szwedzki oddział sieci McDonald’s z okazji Światowego Dnia Świadomości Dysleksji we współpracy z agencją Nord DDB zorganizował kampanię, która ma zwracać uwagę na problem dysleksji dotykający 20 proc. ludzi na całym świecie – podaje adweek.com. W ramach akcji w cyfrowych reklamach outdoorowych restauracji oraz w menu w lokalach poprzestawiano litery. Była to część większej kampanii sieci fast-food, w ramach której do zestawów Happy Meal dodawano bezpłatną książkę, której bohaterem był chłopiec zmagający się z dysleksją – czytamy.

„McDonald’s jest wystarczająco duży, aby móc coś zmienić. Dobrze jest móc wykorzystać naszą skalę działania i głos w społeczeństwie, by zwizualizować niewidzialny problem, który dotyka wielu osób” – źródło cytuje wypowiedź Christoffera Rönnblada, dyrektora marketingu w szwedzkim oddziale McDonald’s. (pp)

Źródło:

adweek.com, McDonald’s Sweden Simulated Dyslexia on Its Ads and Menus to Raise Attention for the Disorder, David Griner, 04.10.2018; zdjęcie główne: youtube.com/ NORDDDB
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin