Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Szwedzki McDonald’s z kampanią, która ma zwracać uwagę na problem dysleksji. szwedzki oddział sieci mcdonald’s z okazji światowego dnia świadomości dysleksji we współpracy z agencją nord ddb zorganizował kampanię, która ma zwracać uwagę na problem dysleksji dotykający 20 proc. ludzi na całym świecie – podaje adweek.com. w ramach akcji w cyfrowych reklamach outdoorowych restauracji oraz w menu w lokalach poprzestawiano litery. była to część większej kampanii sieci fast-food, w ramach której do zestawów happy meal dodawano bezpłatną książkę, której bohaterem był chłopiec zmagający się z dysleksją – czytamy. „mcdonald’s jest wystarczająco duży, aby móc coś zmienić. dobrze jest móc wykorzystać naszą skalę działania i głos w społeczeństwie, by zwizualizować niewidzialny problem, który dotyka wielu osób” – źródło cytuje wypowiedź christoffera rönnblada, dyrektora marketingu w szwedzkim oddziale mcdonald’s. (pp).
Szwedzki oddział sieci McDonald’s z okazji Światowego Dnia Świadomości Dysleksji we współpracy z agencją Nord DDB zorganizował kampanię, która ma zwracać uwagę na problem dysleksji dotykający 20 proc. ludzi na całym świecie – podaje adweek.com. W ramach akcji w cyfrowych reklamach outdoorowych restauracji oraz w menu w lokalach poprzestawiano litery. Była to część większej kampanii sieci fast-food, w ramach której do zestawów Happy Meal dodawano bezpłatną książkę, której bohaterem był chłopiec zmagający się z dysleksją – czytamy.
„McDonald’s jest wystarczająco duży, aby móc coś zmienić. Dobrze jest móc wykorzystać naszą skalę działania i głos w społeczeństwie, by zwizualizować niewidzialny problem, który dotyka wielu osób” – źródło cytuje wypowiedź Christoffera Rönnblada, dyrektora marketingu w szwedzkim oddziale McDonald’s. (pp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Szwedzki McDonald’s z kampanią, która ma zwracać uwagę na problem dysleksji. szwedzki oddział sieci mcdonald’s z okazji światowego dnia świadomości dysleksji we współpracy z agencją nord ddb zorganizował kampanię, która ma zwracać uwagę na problem dysleksji dotykający 20 proc. ludzi na całym świecie – podaje adweek.com. w ramach akcji w cyfrowych reklamach outdoorowych restauracji oraz w menu w lokalach poprzestawiano litery. była to część większej kampanii sieci fast-food, w ramach której do zestawów happy meal dodawano bezpłatną książkę, której bohaterem był chłopiec zmagający się z dysleksją – czytamy. „mcdonald’s jest wystarczająco duży, aby móc coś zmienić. dobrze jest móc wykorzystać naszą skalę działania i głos w społeczeństwie, by zwizualizować niewidzialny problem, który dotyka wielu osób” – źródło cytuje wypowiedź christoffera rönnblada, dyrektora marketingu w szwedzkim oddziale mcdonald’s. (pp).