Jak ułatwić sobie pracę w social mediach, żeby nie tracić cennego czasu i energii? Portal socialmediaexaminer.com przedstawia narzędzia, które nie tylko przyspieszą pracę social media managera, ale też znacznie ją ułatwią.
Zautomatyzowane zarządzanie w społecznościówkach? Przydatne może okazać się narzędzie, jakim jest Zapier. Łączy ponad 250 aplikacji, dzięki czemu można zaoszczędzić czas na powtarzaniu tej samej czynności, tj. wklejaniu danego posta w wielu mediach społecznościowych. Alex Manthei, autor tekstu, poleca również program do usuwania błędów w linkach na Facebooku, czyli Facebook Debugger. Jeśli następnym razem znów link w poście nie zamieni się w grafikę z tekstem, wtedy zamiast po raz kolejny wgrywać link należy skorzystać z narzędzia, które oferuje serwis Zuckerberga. Prosto i przyjemnie. Jeśli zaś chodzi o efekty, to można skorzystać z GIFBrewery, który umożliwia samodzielne tworzenie GIF-ów. Marki często ich używają do pokazania emocjonalnego charakteru przekazu oraz do zaangażowania swoich społeczności. (kg)


