Tatry pod opieką profesjonalistów

dodano: 
17.06.2008
komentarzy: 
0

Polska Gazeta Krakowska informuje, że Tatrzański Park Narodowy jako pierwszy z tego typu instytucji w Polsce oddał się w ręce specjalistów od promocji. Nowy wizerunek Parku ma wykreować warszawska agencja Bakalie Studio Brandingowe, czytamy w tekście.

Dyrekcja TPN przyznaje, że w Parku panuje bałagan informacyjny, trudno też mówić o estetyce wielu starych obiektów stojących na jego terenie. Dzięki współpracy z agencją ma się to zmienić. Elżbieta Skrzypek z Bakalii informuje, że firma skoncentruje się na stworzeniu spójnego systemu informowania o misji Parku, poprawie komunikacji między TPN a turystami i tworzeniu dobrego wizerunku Parku.

W ramach projektu zmieniono też logo oraz hasło promujące instytucję. Od teraz do odwiedzenia tatrzańskich szlaków zachęcać ma slogan „Z miłości do gór”- czytamy w artykule. (ał)

Źródło:

Polska Gazeta Krakowska, Lifting wizerunku Tatr, 14.06.08, s.1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin