TikTok zapowiada nowe narzędzia dla twórców i reklamodawców

dodano: 
19.05.2022
komentarzy: 
0

TikTok, wychodząc naprzeciw twórcom, wprowadza nowe funkcje. Serwis poinformował o planowanych rozwiązaniach na swojej stronie.

Jedną z nowości będzie opcja Branded Mission. Jest to rozwiązanie reklamowe, które umożliwi markom zwiększenie skuteczności reklam oraz ich wyświetleń w filmach. Serwis przekazuje, że reklamodawcy będą mogli wskazać wytyczne do reklamy, takie jak pokazanie produktu, użycie hashtagu czy efektu. Twórcy, którzy spełnią te wytyczne i zostaną wybrani, staną się częścią kampanii. Według serwisu narzędzie to umożliwi początkującym twórcom nawiązanie współpracy z markami, a firmom da możliwość odkrywania nowych twórców. Marki będą mogły wybierać filmy o największym potencjale zaangażowania.

Jak podaje TikTok jedną z firm, która już skorzystała z tej funkcji jest ASOS. W ramach akcji „#ASOSAlterEgo”, firma nagrodziła utalentowanych twórców, co przełożyło się również na efekty kampanii. Narzędzie jest obecnie w fazie testów i jest dostępne dla marek oraz twórców na kilkunastu rynkach na całym świecie. Na pozostałych będzie dostępne pod koniec 2022 roku – przekazuje serwis.

TikTok zapowiada też zmianę funkcji Top View na Top Feed. Narzędzie ma ułatwić planowanie w zakresie budżetu i opcji kierowania reklam do optymalnej grupy docelowej. Zapewni to widoczność treści dla najbardziej odpowiednich odbiorców we właściwym czasie.

Dzięki tej funkcji treści reklamowe pojawią się w zakładce Dla Ciebie, gdy użytkownik otworzy aplikację. Top Feed zastąpi funkcję One Day Max, czyli wyświetlania reklamy jako czwartego filmu, pomiędzy materiałami innych użytkowników. Narzędzie ma pojawić się po 30 czerwca 2022 roku. (bs)

Źródło:

tiktok.com/business, Introducing Branded Mission, TopView CPM and Top Feed, 18.05.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin