Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Tomasz Popielawski menedżerem ds. PR i komunikacji korporacyjnej w Ceramice Paradyż. w styczniu 2021 roku tomasz popielawski został menedżerem ds. pr i komunikacji korporacyjnej w ceramice paradyż. jest to nowo utworzone stanowisko, które powstało w wyniku rozszerzenia zadań rzecznika prasowego, którym popielawski jest od 2016 roku (i nadal będzie pełnić tę funkcję). popielawski odpowiada za media relations, tworzenie i realizację działań z obszaru pr, komunikację korporacyjną (strategię oraz wsparcie w zakresie komunikacji zarządu, menedżerów i poszczególnych zespołów) oraz współtworzenie strategii komunikacji wewnętrznej. tomasz popielawski z komunikacją i pr-em związany jest od 2004 roku. ma doświadczenie w pracy w firmach takich jak cks magellan i pte polsat. wcześniej w grupie paradyż pracował w departamencie marketingu, gdzie odpowiadał za promocję i sponsoring. ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na uniwersytecie wrocławskim. jest również absolwentem wyższej szkoły humanistyczno-ekonomicznej w łodzi oraz uczestnikiem programu most na uniwersytecie kardynała stefana wyszyńskiego w warszawie. (ak).
W styczniu 2021 roku Tomasz Popielawski został menedżerem ds. PR i komunikacji korporacyjnej w Ceramice Paradyż. Jest to nowo utworzone stanowisko, które powstało w wyniku rozszerzenia zadań rzecznika prasowego, którym Popielawski jest od 2016 roku (i nadal będzie pełnić tę funkcję). Popielawski odpowiada za media relations, tworzenie i realizację działań z obszaru PR, komunikację korporacyjną (strategię oraz wsparcie w zakresie komunikacji zarządu, menedżerów i poszczególnych zespołów) oraz współtworzenie strategii komunikacji wewnętrznej.
Tomasz Popielawski z komunikacją i PR-em związany jest od 2004 roku. Ma doświadczenie w pracy w firmach takich jak CKS Magellan i PTE Polsat. Wcześniej w Grupie Paradyż pracował w departamencie marketingu, gdzie odpowiadał za promocję i sponsoring. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Wrocławskim. Jest również absolwentem Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz uczestnikiem programu MOST na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. (ak)