Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Tommy Hilfiger będzie rejestrować ruchy osób noszących ubrania z kolekcji marki. tommy hilfiger wprowadza na amerykański rynek kolekcję zatytułowaną „tommy jeans xplore”, w której poszczególne ubrania zostały wyposażone w specjalne chipy – pisze refinery29.uk. będą one zbierały m.in. informacje o tym, jak często klienci noszą daną rzecz – czytamy. kolekcja „tommy jeans xplore” składa się z bluz z kapturem, t-shirtów, spodni oraz torebek i plecaków. każdy produkt wyposażony jest w specjalny chip, który pozwala na „śledzenie ruchów osób noszących dane ubrania” – czytamy. tym samym tommy hilfiger chce stworzyć „mikrospołeczność ambasadorów marki” – informuje refinery29.uk. jak czytamy, klienci będą mogli otrzymywać nagrody za noszenie ubrań z kolekcji marki. jeśli chcą być nagradzani za swoją lojalność, muszą pobrać specjalną aplikację, w której będą zbierać punkty. następnie będą mogli wymieniać je na nagrody takie jak bilety na koncerty czy rabaty na produkty z kolekcji amerykańskiej marki. na temat pomysłu tommy’ego hilfigera pojawiło się już wiele skrajnych opinii. niektóre osoby zarzuciły marce ingerowanie w prywatność swoich klientom oraz naruszanie „cienkiej granicy” w kwestiach etycznych i moralnych – pisze źródło. [[{„fid”:”41131″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”wpis na twitterze”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”wpis na twitterze”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”wpis na twitterze”,”title”:”wpis na twitterze”,”class”:”media-element file-default”}}]]. źródło: twitter.com/fractaldoctor. [[{„fid”:”41132″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”wpis na twitterze”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”wpis na twitterze”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”wpis na twitterze”,”title”:”wpis na twitterze”,”class”:”media-element file-default”}}]]. źródło: twitter.com/teemup4change. jak zauważa portal, tommy hilfiger nie jest pierwszą marką, która wpadła na pomysł rejestrowania ruchów swoich klientów – już wcześniej levi’s we współpracy z firmą google stworzył „inteligentną kurtkę” , która łączyła się z telefonem konsumenta, dając mu np. możliwość sterowania muzyką bez konieczności korzystania z urządzenia. (jg). zdjęcie główne: instagram.com/tommyhilfiger.
Tommy Hilfiger wprowadza na amerykański rynek kolekcję zatytułowaną „Tommy Jeans Xplore”, w której poszczególne ubrania zostały wyposażone w specjalne chipy – pisze refinery29.uk. Będą one zbierały m.in. informacje o tym, jak często klienci noszą daną rzecz – czytamy.
Kolekcja „Tommy Jeans Xplore” składa się z bluz z kapturem, T-shirtów, spodni oraz torebek i plecaków. Każdy produkt wyposażony jest w specjalny chip, który pozwala na „śledzenie ruchów osób noszących dane ubrania” – czytamy. Tym samym Tommy Hilfiger chce stworzyć „mikrospołeczność ambasadorów marki” – informuje refinery29.uk.
Jak czytamy, klienci będą mogli otrzymywać nagrody za noszenie ubrań z kolekcji marki. Jeśli chcą być nagradzani za swoją lojalność, muszą pobrać specjalną aplikację, w której będą zbierać punkty. Następnie będą mogli wymieniać je na nagrody takie jak bilety na koncerty czy rabaty na produkty z kolekcji amerykańskiej marki.
Na temat pomysłu Tommy’ego Hilfigera pojawiło się już wiele skrajnych opinii. Niektóre osoby zarzuciły marce ingerowanie w prywatność swoich klientom oraz naruszanie „cienkiej granicy” w kwestiach etycznych i moralnych – pisze źródło.
[[{„fid”:”41131″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Wpis na Twitterze”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Wpis na Twitterze”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”Wpis na Twitterze”,”title”:”Wpis na Twitterze”,”class”:”media-element file-default”}}]]
Źródło: twitter.com/FractalDoctor
[[{„fid”:”41132″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Wpis na Twitterze”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Wpis na Twitterze”},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”Wpis na Twitterze”,”title”:”Wpis na Twitterze”,”class”:”media-element file-default”}}]]
Źródło: twitter.com/teemup4change
Jak zauważa portal, Tommy Hilfiger nie jest pierwszą marką, która wpadła na pomysł rejestrowania ruchów swoich klientów – już wcześniej Levi’s we współpracy z firmą Google stworzył „inteligentną kurtkę”, która łączyła się z telefonem konsumenta, dając mu np. możliwość sterowania muzyką bez konieczności korzystania z urządzenia. (jg)
Zdjęcie główne: instagram.com/tommyhilfiger