czwartek, 12 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTommy Hilfiger będzie rejestrować ruchy osób noszących ubrania z kolekcji marki

Tommy Hilfiger będzie rejestrować ruchy osób noszących ubrania z kolekcji marki

Tommy Hilfiger wprowadza na amerykański rynek kolekcję zatytułowaną „Tommy Jeans Xplore”, w której poszczególne ubrania zostały wyposażone w specjalne chipy – pisze refinery29.uk. Będą one zbierały m.in. informacje o tym, jak często klienci noszą daną rzecz – czytamy.

Kolekcja „Tommy Jeans Xplore” składa się z bluz z kapturem, T-shirtów, spodni oraz torebek i plecaków. Każdy produkt wyposażony jest w specjalny chip, który pozwala na „śledzenie ruchów osób noszących dane ubrania” – czytamy. Tym samym Tommy Hilfiger chce stworzyć „mikrospołeczność ambasadorów marki” – informuje refinery29.uk.

Jak czytamy, klienci będą mogli otrzymywać nagrody za noszenie ubrań z kolekcji marki. Jeśli chcą być nagradzani za swoją lojalność, muszą pobrać specjalną aplikację, w której będą zbierać punkty. Następnie będą mogli wymieniać je na nagrody takie jak bilety na koncerty czy rabaty na produkty z kolekcji amerykańskiej marki.

Na temat pomysłu Tommy’ego Hilfigera pojawiło się już wiele skrajnych opinii. Niektóre osoby zarzuciły marce ingerowanie w prywatność swoich klientom oraz naruszanie „cienkiej granicy” w kwestiach etycznych i moralnych – pisze źródło.

[[{“fid”:”41131″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Wpis na Twitterze”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Wpis na Twitterze”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Wpis na Twitterze”,”title”:”Wpis na Twitterze”,”class”:”media-element file-default”}}]]

Źródło: twitter.com/FractalDoctor

[[{“fid”:”41132″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Wpis na Twitterze”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Wpis na Twitterze”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Wpis na Twitterze”,”title”:”Wpis na Twitterze”,”class”:”media-element file-default”}}]]

Źródło: twitter.com/teemup4change

Jak zauważa portal, Tommy Hilfiger nie jest pierwszą marką, która wpadła na pomysł rejestrowania ruchów swoich klientów – już wcześniej Levi’s we współpracy z firmą Google stworzył „inteligentną kurtkę”, która łączyła się z telefonem konsumenta, dając mu np. możliwość sterowania muzyką bez konieczności korzystania z urządzenia. (jg)

Zdjęcie główne: instagram.com/tommyhilfiger

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj